שביתה ברכבת: "מאבק על כסף וניסיון שליטה"

    צבי טסלר ובנצי ליזרוביץ' No Comments on שביתה ברכבת: "מאבק על כסף וניסיון שליטה"

    לאחר שדרישות נהגי הרכבת לא נענו, הודיע וועד העובדים על שביתה בשתי קווי רכבת מרכזיים | הנהלת הרכבת: "ועד עובדי הרכבת פוגע בנוסעים ובשרות באופן חמור"

    רכבת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבית ברכבת ישראל. בדוברות הרכבת עדכנו כי "פרצה שביתה ברכבות הנוסעים בקווים: ראשונים-לוד; כרמיאל-חוף כרמל. החל מהבוקר יושבים ראשי ההסתדרות בראשות ארנון בר דוד, עם הנהלת הרכבת בראשות המנכ"ל, שחר איילון, על מנת למצוא נוסחת פשרה. ועד העובדים בשלב זה החליט להשבית ולפגוע בנוסעים. הנהלת רכבת ישראל מתנצלת בפני הנוסעים ובודקת כל דרך להקל על מצוקת הנוסעים"

    אגף הדוברות בהסתדרות עדכן כי "יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות יניב לוי, מודיע כי השיחות בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת רכבת ישראל נקלעו למבוי סתום. כל הצעות הפשרה שהועלו על ידי ההסתדרות והוועד נדחו על ידי הנהלת חברת הרכבת. נציגות העובדים מצרה על התנהגות הנהלת החברה שבחרה לא לכבד אף הצעה ואף להחריף את המשבר, וקוראת לה להתעשת. הוועד ינהג באחריות בגיבוי ההסתדרות, ומעבר לשני הקווים המושבתים לא תהיה פגיעה נוספת בנוסעים".

    בתגובה לכך, מסרו מרכבת ישראל: "'הנהלת הרכבת מתנצלת בפני הנוסעים  ומצרה על כך שבעוד שמ"מ יור ההסתדרות והממונה על התחבורה בהסתדרות יושבים למו"מ עם הנהלת הרכבת  פורץ ועד העובדים בשביתה פראית וחסרת אחריות תוך פגיעה בנוסעים ללא כל צורך. אנו מבקשים להביא לידיעת הציבור כי בעוד שהנהלת הרכבת וראשי ההסתדרות הגיעו לפתרון פשרה – דחתה אותו יו"ר ועד הרכבת , גילה אדרעי. אנו מצרים על כך שועד עובדי הרכבת פוגע בנוסעים ובשרות באופן חמור ואף קורא לנוסעים שלא לנסוע ברכבות מנימוקי בטיחות לכאורה".

    "אנו קובעים כי הרכבת היא בטוחה והועד מנהל מאבק על כסף וניסיון לשליטה בניהול הרכבת. מאז כניסתה לתפקידה אנו מוצפים בעשרות תביעות וסכסוכי עבודה באופן חסר תקדים תוך שראשת הועד משביתה את מערך המטענים וגורמת להפסד של 1.3 מיליון ₪ ליום וכן משביתה את מערך ההדרכה באופן שעלול לסכן את עתיד הרכבת ואת הבטיחות. אנו פונים להנהלת ההסתדרות לאכוף את סמכותה ולהורות על הפסקת השביתה באופן מיידי. רכבת ישראל היא הפתרון הזמין ביותר לצפיפות בדרכים, היא פועלת במאמץ גדול ובתפוסה של 160%. אנו קוראים לכל הצדדים לגלות בגרות ואחריות".



    0 תגובות