נתניהו: "ירושלים זו לא התנחלות; נמשיך לבנות בה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ירושלים זו לא התנחלות; נמשיך לבנות בה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו חתם היום על הסכם גג בעיר ירושלים בנוכחות שר האוצר, שרת הבינוי, ראש העיר ובכירים נוספים | נתניהו אמר: "יהודים בנו בירושלים לפני 3,000 שנים ויהודים בונים בירושלים היום"

    נתניהו, כחלון וליאון צילום: חיים צח, לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בטקס חתימה על הסכם גג עם עיריית ירושלים. באירוע השתתפו גם שר האוצר משה כחלון, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון וראש עיריית ירושלים משה ליאון.

    נתניהו אמר: "יהודים בנו בירושלים לפני 3,000 שנים ויהודים בונים בירושלים היום. ירושלים זו לא התנחלות, ירושלים היא בירת ישראל לנצח, 3,000 שנה זה חלק של הנצח. אנחנו מחויבים לירושלים".

    לדבריו: "אנחנו רוצים לתת הכרה לצה"ל ולכן בימים האחרונים ביקשתי להעביר את תערוכת צה"ל. היא ישבה מאופסנת וארוזה בשפלה והחלטנו להעביר אותה. דיברתי עם הרמטכ"ל והגענו להסכמה להעביר את תערוכת צה"ל המורחבת לירושלים".

    במסגרת ההסכם עתידות להיבנות כ- 23,000 יחידות דיור חדשות, 3 מיליון מ"ר חדשים למסחר, והשקעת שיא של 1.5 מיליארד ₪ בתשתיות בשכונות הוותיקות.

    הסכם הגג האסטרטגי עם משרד האוצר ורמ"י יביא לראשונה מזה שנים ארוכות לבניית עשרות אלפי יחידות דיור חדשות והקמת שטחי תעסוקה מסחר ומלונאות חדשים.



    0 תגובות