הסנאטור גרהאם בגולן: "אתניע מהלך בסנאט להכרה ברמת הגולן"

    איתי גדסי No Comments on הסנאטור גרהאם בגולן: "אתניע מהלך בסנאט להכרה ברמת הגולן"

    הכרה בגולן: ראש הממשלה, הסנאטור לינדיזי גראהם ושגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן סיירו ברמת הגולן | במהלך הסיור אמר ראה"מ: רמת הגולן היא חלק מישראל והיא חייבת להישאר חלק מישראל לעד. אני חושב שחשוב שהקהילה הבינלאומית תכיר בעובדה הזאת ותקבל אותה, ובמיוחד ידידתנו הגדולה, ארצות הברית" | הסנאטור גרהאם: "אני עומד על אחד המקומות החשובים ביותר במדינת ישראל מבחינה אסטרטגית"

    ראש הממשלה בסיור צילום: לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שני) עם הסנאטור לינדזי גרהאם ידי ישראל מושבע וותיק, ועם ושגריר ארה״ב בישראל דיוויד פרידמן ברמת הגולן ושמעו סקירות ביטחוניות במקום.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בסיור: "סנאטור, זהו אינו ביקורך הראשון ברמת הגולן, אך אני חושב שבכל פעם שאתה מגיע לכאן, אתה יכול להעריך את החשיבות האסטרטגית של נוכחותה של ישראל ברמת הגולן ואת העובדה שאנחנו יוצרים כאן חיים חדשים, חיים ירוקים, עתיד. זה שונה מאוד ממה שהיה כאן קודם.

    רמת הגולן תמיד הייתה חלק מישראל, מאז הימים הראשונים בתולדותינו, והיא בהחלט חלק ממדינת ישראל מאז 1967, ויותר לאחרונה, מ-1981.

    רמת הגולן היא חלק מישראל והיא חייבת להישאר חלק מישראל לעד. אני חושב שחשוב שהקהילה הבינלאומית תכיר בעובדה הזאת ותקבל אותה, ובמיוחד ידידתנו הגדולה, ארצות הברית".

    photo_2019-03-11_17-52-37

    הסנאטור לינדזי גרהאם הוסיף על דברי נתניהו: "מה שטוב עבור אמריקה זה ישראל בטוחה, מוגנת ומשגשגת. מדוע? ערכים משותפים, אויבים משותפים, ומנקודת מבט צבאית – המדינה הטובה ביותר שיכולה להיות לארצות הברית באזור בעייתי.

    יש לי מסר פשוט – אשוב לסנאט בארצות הברית ואעבוד עם הסנטור קרוז להתניע מהלך להכרה בגולן כחלק ממדינת ישראל עכשיו ולתמיד. ישראל שלטה בטריטוריה הזאת במלחמה על קיומה. האזור הזה נלקח בכוח צבאי משום שהוא שימש כמקום שיגור להתקיף את מדינת ישראל. יש באזור הזה היסטוריה יהודית עשירה.

    אני עומד על אחד המקומות החשובים ביותר במדינת ישראל מבחינה אסטרטגית".

    ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "מה ששמעתם כאן מהסנטור גרהאם אלו אמירות חזקות מאוד שמבטאות את המדיניות האמריקנית, המדיניות של הנשיא טראמפ, לתמיכה בישראל.

    הן לוקחות את זה לצעד מאוד קונקרטי – לשמור על הגולן כחלק מישראל, אחרת הגבול שלנו יהיה עם איראן על שפת הכנרת – ואנחנו לא מוכנים לקבל את זה".

    photo_2019-03-11_17-52-41

    הסנאטור לינדי גרהאם, סנאטור הבכיר של מדינת קרוליינה, יו"ר ועד המשפט בסנאט, רץ בבחירות המוקדמות להתמודדות לנשיאות והפסיד לדונלד טראמפ. הוא ידיד ישראל בצורה מעוררת כבוד. במהלך תוכנית הסיוע של אובמה ניסה להגדיל את הסיוע הצבאי בעוד 3 מיליארד דולר בשנה, בניגוד לדעת אובמה. בתפקידו בסנאט בעד להוביל מהלכים משותפים יחד עם הדמוקרטים כמו ההכרה ברמת הגולן.

    photo_2019-03-11_17-52-45



    0 תגובות