ח"כ אשר: "להקים רשות הסברה לציבור החרדי על בטיחות בדרכים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ח"כ אשר: "להקים רשות הסברה לציבור החרדי על בטיחות בדרכים"

    יו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים ח"כ יעקב אשר בביקור מקצועי ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ביקש להקים רשות הסברה למגזר החרדי בנושא בטיחות בדרכים. בנוסף דרש ח"כ אשר להכיר בארגון 'ידידים' כארגון מכפיל כוח למשטרה | ח"כ אשר: "גם בקדנציה הבאה נמשיך את שתה"פ עם הרלב"ד והמאבק הבלתי מתפשר בתאונות הדרכים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ יעקב אשר שכיהן בקדנציה האחרונה כיו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים, קיים עם צוות לשכתו ביקור עבודה מקצועי ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים שם נועד לישיבה ממושכת עם יו"ר הרלב"ד והשר לשעבר יאיר שמיר והמנכ"ל רחל טבת ויזל.

    בפתח הדיון, נערכה סקירה רחבה על הפעילות המשותפת בשנתיים האחרונות של ועדת הכלכלה, הוועדה לבטיחות בדרכים, הרלב"ד ומשרד התחבורה והוצגו ההישגים הרבים בצמצום מספר התאונות הקשות יחד עם ירידה ניכרת במספר ההרוגים והנפגעים כתוצאה מעבודה מאומצת של הוועדה לבטיחות בדרכים בכנסת.

    בישיבה המקצועית הדגיש ח"כ אשר, את החשיבות להכנת תכנית לאומית רוחבית לבטיחות בדרכים שתכלול את מגוון הגורמים הרלוונטים בשיתוף לשכת ראש הממשלה, ואף העלה את הדרישה להקים מערך הסברה נפרד בנושא בטיחות בדרכים עבור המגזר החרדי, על רקע המחסור בחינוך תעבורתי בתלמודי התורה, לעומת בתי ספר לבנות שם יש הוראה בכיתות על הנושא.

    ח"כ אשר, עמד על הצורך בהכשרת מורים בתחום הבטיחות והזהירות בדרכים והוצע כי יתקיימו שיתופי פעולה חינוכיים עם ארגון אבות ובנים או אנחנו וצאצאינו וכדומה הפועלים בישובים החרדים ברחבי הארץ. בעקבות כך סוכם על הגברת המודעות וההסברה לזהירות בדרכים בשיתוף פעולה עם ארגונים לילדים ונוער תוך אימוץ הנושאים אותם הובילה הוועדה לבטיחות בדרכים בכנסת הכוללים הסברה לכל המגזרים באופן מותאם ואפקטיבי.

    ארגון ידידים כארגון רשמי ומוכר: בהמשך הישיבה הסביר ח"כ אשר, על הפעילות של ארגון "ידידים" המפעיל עשרות מתנדבים ברחבי הארץ, הנותנים מענה למגוון רחב של תקלות דרך ובטיחות לכל סוגי האוכלוסיה בכל שעות היממה.

    דבר שהוא מכפיל כח לגורמי האכיפה והעלה את הדרישה להכיר בארגון כצוות רשמי המוכר ע"י משטרת ישראל, באמצעות האצלת סמכויות למתנדבי הארגון והקצאת משאבים ותקציבים שיסייעו להכשרת מתנדבים, ורכישת ציוד לחיזוק הבטיחות בדרכים. בעקבות כך סוכם לבחון בחיוב את שיתוף הפעולה עם ידידים ובכוונת הרלב"ד לבצע עם הארגון התקשרות מקצועית.

     



    0 תגובות