מפגן הצדעה בכינוס השנתי לחיזוק רשת החינוך והקירוב ׳שובו' בארה"ב

    אבי יעקב No Comments on מפגן הצדעה בכינוס השנתי לחיזוק רשת החינוך והקירוב ׳שובו' בארה"ב

    את ברכת מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי הביא מנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן שהעלה על נס את הרחבת בתי המדרש 'ביד אהרון' הפועלים ליד בתי הספר ע"ש ולזכר נשמתו הטהורה של מרן בעל ה'איילת השחר' זצוק"ל

    צילום: צילום מנחם אדלמן
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות מסלתה ושמנה של יהדות ארה״ב, בראשות גדולי תורה וחסידות ראשי ישיבות רבנים ואישי ציבור ובראשם הגאון רבי יצחק שיינר, הגאון רבי דוד פיינשטיין, הגאון רבי ראובן פיינשטיין, הגאון רבי אליה ברודני ושניים מבניו של מייסד 'שובו' הגר"א פאם זצ"ל – הרה"ג רבי אהרן פאם והרה"ג רבי אשר פאם, השתתפו במעמד שנועד לחזק את הרשת המפעילה בישראל שבעים ושמונה מוסדות חינוך.

    במהלך האירוע המרשים שהתקיים באולמי ׳פאלאס׳ בברוקלין הכריזו יו"ר 'שובו' ארה"ב הרב אברהם בידרמן והרב יוסף הוך על הקדשת בית ספר העל יסודי לבנות בנתניה שיקרא ע"ש הרבנית פיינשטיין ע"ה, א"ח ליבדלח"א שליט"א שעמד בראש משלחת ידידי 'שובו' שביקרו באחרונה בבתי הספר של הרשת בישראל ונועדו עם מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

    אורחי הכבוד של כינוס החיזוק שהשתתפו בביקור בישראל ובהם הרה"צ רבי מרדכי טווערסקי, האדמו"ר מהארנסטייפל, הרב מרדכי אייזנברג ראש כולל במרלבורו, הר"ר בייניש קפלן, הר"ר מנחם הופמן בעל חברת היח"צ 'פי-טקס', הר"ר שמחה שיין מעסקניה הרפואיים הבולטים של לייקווד והר"ר יצחק ברגר, סיפרו על התרשמותם המרגשת מהמפגשים עם מרנן ורבנן שליט"א ועם התלמידים.

    "לכל המתכנסים בראשות גדולי התורה שליט"א באסיפה למען רשת 'שובו' אשר ייסדה מרן רבי אברהם הכהן פאם זצוק"ל. יזכו כל התורמים והמסייעים לברכה והצלחה בכל העניינים, בריאות שלימה ונחת דקדושה מכל יוצאי חלציהם", כך במכתב מיוחד ששלח מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, פתח מנכ"ל רשת הקירוב והחינוך ׳שובו׳ הרב חיים מיכאל גוטרמן את מעמד החיזוק המיוחד השנתי של ידידי הרשת שהתקיים בברוקלין שבניו יורק.

    בדבריו אמר כי "הלב מתרחב נוכח הצימאון האדיר בישראל לשמוע דבר ה' לחינוך ילדי ישראל לתורה בבתי הספר שלנו כפי שהתווה לנו את הדרך מורנו הכהן הגדול הגאון רבי אברהם פאם זצ"ל, חינוך קודש לזרע קודש בארה"ק והחיזוק האדיר לו אנחנו זוכים ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן שר התורה שליט"א ומרן רבנו ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א. זכינו ובשנה זו הרחבנו את בתי המדרש – 'ביד אהרון' הפועלים ליד בתי הספר ע"ש ולע"נ הטהורה של עיני העדה מרן בעל ה'איילת השחר' זצוק"ל ובשנה הקרובה נמשיך להרחיב ספסלים בבתי המדרש להגדיל תורה ולהאדירה".

    יו"ר 'שובו' ארה"ב הרב אברהם (אייב) בידרמן הפתיע את אחד מגדולי תומכי 'שובו' הנגיד הרב יששכר אנגלרד ומשפ' ועל המסכים הוקרנה מצגת מרשימה של תלמידי ביה"ס 'שובו' בת ים המודים למשפחת אנגלרד על כך שבזכותם התלמידים הולכים וגדלים בתורה ובמצוות. כבר לפני מספר שנים משפחת אנגלרד הקדישה את בית הספר היסודי של 'שובו' בבת ים ע"ש משפחתם ע"ה וכעת הקדישו גם את ביה"ס העל יסודי בראשון לציון לאפשר המשך החינוך לתלמידי שובו בת ים, תל אביב, רחובות, וראשון לציון. והם פורסים את חסותם על התלמידים. לקול תשואות המשתתפים העניק הרב בידרמן לנגיד את ספרו של הגר"א פאם זצוק"ל; 'מורה צדק' עם הקדשה וחתימות של כל תלמידי שובו בת ים.

    אורח הכבוד הבינלאומי לאירוע יו"ר 'שובו' באירופה הרב דוד בלאכמן סיפר בהתרגשות רבה איך נקשרה נפשו בתלמידי 'שובו' לפני 'טוב' שנים. הוא סיפר בהתלהבות על ביקוריו התכופים בבתי הספר של 'שובו' והכוח האדיר שהוא וחברי המשלחות שהוא מארגן שואבים מהתלמידים; 'התומכים בשובו לא רק בגדר נותני צדקה, אלא ממש מקיימים ומחיים בפועל ממש נשמות יהודיות' – אמר כשהוא נשנק מדמעות.

    את האירוע המרשים חתם בדברי חיזוק מרוממים הר"ר פיינשטיין שליט"א. הוא סיפר בהתפעלות על ביקורו בבתי הספר של 'שובו' בישראל. 'חזינו בעינינו את חזון העצמות היבשות של יחזקאל הנביא. כיתות כיתות של תלמידים המתחנכים על ברכי ישראל סבא ושבים ומשיבים את משפחתם לחיקו של בורא עולם. כולם ביקשו בהתלהבות גדולה לענות על השאלות שהופנו אליהם והם הצטיינו ברמה של תלמידי הישיבות הקדושות בני גילם כאן בארה"ב. ויהי רצון שנזכה ונמשיך לקדש שמו ברבים ולהשיב לב בנים אל אבותם עד כי יבוא שילה ולו יקהת עמים'.

    צילומים: מנחם אדלמן

    בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (29) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (1) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (2) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (3) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (4) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (5) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (6) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (7) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (8) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (9) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (10) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (11) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (12) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (13) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (14) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (15) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (16) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (17) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (18) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (19) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (20) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (21) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (22) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (24) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (25) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (26) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (27) בכינוס החיזוק בארהב. צילום מנחם אדלמן (28)



    0 תגובות