כישלון מדיני: משלחת זק"א חוזרת לארץ ללא שרידי הגופות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כישלון מדיני: משלחת זק"א חוזרת לארץ ללא שרידי הגופות

    לאחר שמונה ימים קשים ואינטנסיביים, החליטו במשרד החוץ ובזק"א להחזיר את הצוות שנשלח לאתיופיה בכדי למצוא את שרידי הגופות של היהודיים שנספו באסון. עקב בירוקרטיה קשה ואכזרית שהנחיתו הרשויות כנגד המשלחת צומצמה יכולת העבודה והאיתור. משי זהב: "נהפוך עולמות בכדי להביא את גופות הישראלים הנספים לקבר ישראל"

    משלחת זק"א באתר ההתרסקות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שליחות קודש: אסון המטוס האתיופי ועליו שני הישראלים שנהרגו, רחוק מלהסתיים. משלחת זק"א שיצאה במהירות לאתר האסון בניסיון לאתר את שרידי גופות היהודים, חוזרת היום (שלישי) לארץ לאחר שמונה ימים מסביב לשעון במאמץ עילאי, במסירות נפש של ממש ובתנאים קשים בכדי לעשות הכל לאיתור וזיהוי והבאתם לקבר ישראל של שני הישראלים שנספו באסון אבי מצליח ושמעון ראם ז"ל.

    בימים בהם הורשו מתנדבי זק"א לפעול בזירה, הם הצליחו לאתר ולאסוף מאות ממצאים חשובים שיוכלו להביא לזיהוי הנספים. ההתנהלות והפעילות מול הבירוקרטיה האתיופית היא לא פשוטה ולא מובנת כלל. עקב חוסר הניסיון המשווע בניהול אסון בסדר גודל כזה, ואם עקב בירוקרטיה אכזרית של מדינת עולם שלישית.

    WhatsApp Image 2019-03-19 at 12.34.26(1)

    יהודה משי זהב אמר עם חזרתו לארץ: "בזירת האירוע יש עדיין אלפי ממצאים וחלקים של הנספים. בהערכת מצב עם השגריר והקונסול הישראליים באתיופיה, הוחלט שאין טעם להמשיך ולהחזיק את צוות מתנדבי זק"א בכוננות מאישור לאישור".

    עוד הוסיף: "משרד החוץ והמל"ל בישראל ימשיכו במאמץ הדיפלומטי ודרכי פעולה אחרים, להשגת אישור קבוע ומסודר להמשך העבודה בזירה. כדי שמתנדבי זק"א יוכלו לחזור ולסיים את עבודת הקודש בצורה יסודית ומקצועית. נהפוך עולמות בכדי להביא את גופות הישראלים הנספים לקבר ישראל".



    0 תגובות