סמוטריץ' לנתניהו: "דם האחים זועק אליך מהאדמה"

    איתי גדסי 2 Comment on סמוטריץ' לנתניהו: "דם האחים זועק אליך מהאדמה"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וקבל על הטיפול במשפחות המחבלים: "האחריות לתיקון המצב על כתפיך! נמאס לנו ללכת להלוויות ולנחם אלמנות ויתומים רק כי יש מישהו שחושב שבתי המחבלים ומשפחותיהם חשוב יותר מדם היהודים"

    סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו קבל על הטיפול במחבלים ומשפחותיהם. "לפני למעלה משלשה חודשים אירע פיגוע רצחני ליד הישוב עפרה. מחבל נתעב פגע באזרחים רבים פצע אותם ואף לצערינו רצח את התינוק עמיעד ישראל איש רן הי"ד. מיד לאחר הרצח הנתעב הכרזת שתוך 48 שעות בית המחבל ייהרס. בפועל, המחבל חוסל מספר ימים לאחר מכן. צו הריסה אכן הוצא לבית המחבל, אך בעקבות ערעור שהגישה משפחת המחבל לצה"ל הוחלט בינתיים לא להרוס את הבית והבית עומד על תילו בגאון".

    סמוטריץ' המשיך וכתב: "לפני חודש וחצי נרצחה באכזריות אורי אנסבכר הי"ד בירושלים המחבל נתפס ונשלח לקייטנה בדמות כלא. (לצערי, המלצות הוועדה להחמרת תנאי המחבלים בכלא שהוגשו לאחרונה לא יושמו על ידך). המחבל הנתעב ילמד לימודים אקדמיים, יאכל טוב וייהנה מביקורים, אוכל טוב מהצלב האדום, קנטינה מפנקת וכמובן משכורת מכובדת מהרשות הפלסטינית. גם כאן הוצא צו הריסה לבית המחבל, גם כאן משפחת המחבל הגישה ערעור לצה"ל ושוב כמו תקליט שבור גם כאן צה"ל החליט להקפיא את ההריסה עד להודעת חדשה".

    "השבוע שוב התרחש פיגוע רצחני ושוב בית המחבל כמו כן בית המסתור של המחבל עדיין עומדים על תילם. לפני שבועיים קבע בג"צ כי הרס בתי מחבלים מציל חיים ומונע פיגועים. אדוני ראש הממשלה ושר הביטחון, דם אחינו זועק אליך מהאדמה! האחריות לתיקון המצב על כתפיך! נמאס לנו ללכת להלוויות ולנחם אלמנות ויתומים רק כי יש מישהו שחושב שבתי המחבלים ומשפחותיהם חשוב יותר מדם היהודים. אני דורש ממך כשר הביטחון הממונה על הרס הבתים, להורות באופן מיידי לצה"ל לאשר את הרס בתי המחבלים עד היסוד ולהתחיל לשקם את ההרתעה. לקראת חג הפורים הממשמש ובא אסיים בדבריו המהדהדים של מרדכי היהודי לאסתר המלכה "כי אם החרש תחרישי בעת הזאת רוח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר… ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נמאס כבר מהצעקנות הוולגרית של סמוטריץ'. האיש הוא נזק נורא לציונות הדתית.