בנט מאשים: מותו של בניה וחטיפתו של הדר ז"ל בגלל ההוראות של גנץ

    שלמה ריזל No Comments on בנט מאשים: מותו של בניה וחטיפתו של הדר ז"ל בגלל ההוראות של גנץ

    שר החינוך ויו"ר הימין החדש, התייחס להוראות הפתיחה באש והחתירה למגע מול מחבלים ביו"ש וחשף, כי חברי הקבינט לא עודכנו על הוראות פתיחה באש חדשות בצוק איתן, ההוראות גרמו למותו של רב סרן בניה שראל וחטיפתו של הדר גולדין ז"ל | יעלון: "כמה אתה יכול לשקר, נפתלי בנט? אתה חבר קבינט. גם מדליף מבפנים וגם יוצא נגד החלטות"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הימין החדש נפתלי בנט חשף היום (ראשון) בריאיון לאראל סגל, כי במהלך 'צוק איתן' הנחיתו בוגי יעלון שר הביטחון דאז, והרמטכ"ל בני גנץ הוראות פתיחה באש חדשות ללא ידיעת חברי הקבינט, לטענתו של בנט ההוראות החדשות גרמו למותו של רב סרן בניה שראל ז"ל ולחטיפתו של סגן הדר גולדין ז"ל.

    בנט סיפר בריאיון לרדיו 103, כי "הלכו לחיילים ואמרו להם תחת הוראות פתיחה באש נוראיות. שלחו את החיילים, אמרו להם 'לכו תטפלו במנהרות אבל אל תפתחו באש'. הוראות פתיחה באש והפסקות אש הזויות. אמרו להם שאסור להם לירות רק אם יורים עליכם קודם וזה מה שגרם למותו של בניה וחטיפתו של גולדין.

    שר הביטחון לשעבר משה יעלון (כחול לבן) הגיב לדברי בנט כי גולדין נחטף בגלל הוראות גנץ ולא ענה לגופם של טענות: "כמה אתה יכול לשקר, נפתלי בנט? אתה חבר קבינט. גם מדליף מבפנים וגם יוצא נגד החלטות שכולם אחראים להם אחריות קולקטיבית, ובעיקר רוקד על דמם של חיילים. די לשקר. על שקרים לא מבססים מנהיגות".



    0 תגובות