איש דת בכיר באיראן הודה: פרצנו לטלפון של גנץ

    שלמה ריזל 1 Comment on איש דת בכיר באיראן הודה: פרצנו לטלפון של גנץ

    לאחר ההכחשות הנמרצות מצד גורמי ממשל באיראן, מגיע איש דת בכיר המקורב למנהיג העליון של איראן חמינאי, אשר מודה כי איראן אכן פרצה לפלאפון של גנץ: "בימים האחרונים, מתקפת סייבר שלנו פרצה למכשיר הטלפון שנמצא בכיסו של המועמד לראשות ממשלת ישראל ושאבה את כל המידע"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההכחשות הנמרצות על ידי גורמי ממשל באיראן כי לא פרצו כלל לפלאפון האישי של גנץ, לאחרונה חשף איש דת בכיר באיראן במהלך דרשה דתית, כי ארצו פרצה למכשיר הטלפון הנייד של יו"ר רשימת "כחול לבן", הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ.

    דבריו של הבכיר, שנחשפו על ידי ד"ר יוסי מנשרוף, חוקר איראן ומליציות שיעיות במכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון ובמרכז עזרי לחקר איראן והמפרץ הפרסי שבאוניברסיטת חיפה, נאמרו במהלך דרשה דתית בעיר משהד שבצפון מזרח המדינה.

    על פי הדיווח, אמר הבכיר האיראני: "הוכחנו את יכולותינו (בתחום הסייבר). בימים האחרונים, מתקפת סייבר של איראן פרצה למכשיר הטלפון שנמצא בכיסו של המועמד שמתמודד מול ראש ממשלת ישראל ושאבה את כל המידע (שהיה בו)".

    איש הדת, אחמד עלם אל-הודא, חבר במועצת המומחים, הגוף הדתי המנהל את המדינה מאחורי הקלעים, הוא תומך קנאי של המנהיג הרוחני העליון עלי חמינאי, ונחשב משופרי המשטר הבולטים. כך מפרסם נטע בר ב"ישראל היום".



    1 תגובות

    מיין תגובות