ריבלין לאולמרט: "נסתדר בלעדיך"

    איתי גדסי 2 Comment on ריבלין לאולמרט: "נסתדר בלעדיך"

    הפרשן החרדי יעקב ריבלין מגיב להצעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לתיווך בין גנץ לחרדים ואומר: "כשיכול היה – אולמרט השאיר את החרדים בחוץ"

    ריבלין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, מגיב לדבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" בנוגע לתיווך בין גנץ לחרדים. "אולמרט מציע היום לתווך בין גנץ לחרדים אחרי הבחירות. נזכרתי פתאום שבשנת 2003 שרון שלח אורי שני לנהל מו"מ קואליציוני עם החרדים ובמקביל אולמרט ניהל מו"מ עם טומי לפיד ואפי איתם מהמפד"ל להצטרף כדי ולהשאיר את החרדים בחוץ", כתב ריבלין, "הוא (אולמרט) ניצח והממשלה שקמה היתה מהגיהנום. אז אהוד. נסתדר בלעדיך".

    כזכור, אתמול אמר אולמרט: "אין פוליטיקאי חילוני שמכיר את הציבור החרדי טוב ממני. אני היחיד שכל גדולי הדור ב-1993 קראו להצביע לי כמועמד חילוני וציינו את שמי בקול קורא ב'המודיע'. החרדים יודעים זאת, ואני ממליץ להם על בני גנץ".

    אולמרט התייחס לקשריו בעבר עם לפיד ואמר: "אני ולפיד כבר מזמן לא חברים, הוא כבר לא מדבר כמו פעם. אבל תאמינו לי, מי ששולט בכחול לבן זה גנץ. אני מוכן לייעץ אחרי הבחירות לחרדים במו"מ עם גנץ".

    "אני קורא לנתניהו באותה קריאה שהוא קרא לי: תפרוש לטובת החקירות", אמר אולמרט ומימרן הגיב: "אומר את זה מי שרק עכשיו שוחרר מהכלא על קבלת שוחד". על כל השיב אולמרט: "אני נאשמתי שקבלתי תרומה לעמותה, לא לקחתי לכיסי. ביבי לקח חליפות ושמפניות וסיגרים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה מה שאולמרט טוען….
      ממש לא נכון, לפי הפירסומים אוחמרט לקח חצי מיחיון שח כדי לעזור לאח שלו בכיסוי חובותיו.

    2. 1

      אולמרט משקר במצח נחושה, לקח מעטפות שוחד של כסף, לקח שוחד של עטים וקנה בתים ללא הסבר