החלה המתקפה: חיל האוויר פתח בסדרת תקיפות כנגד יעדי חמאס

    קובי פינקלר 1 Comment on החלה המתקפה: חיל האוויר פתח בסדרת תקיפות כנגד יעדי חמאס

    חיל האוויר פתח במתקפה על יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועה עזה, ביניהם המוצב הימי של הארגון ומוצבים נוספים | שר בקבינט: "מדובר בפעולה מורחבת אך לא במבצע" | תל אביב: ראש העיר הורה על פתיחת המקלטים

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיל האוויר החל לתקוף מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר: בשעה זו החל צה״ל לתקוף מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה.

    בתקיפה מעורבים כלי טיס ומסוקי קרב של חיל האוויר. מוצב אשקלון הותקף ברצועה. כמו כן על פי דיווחים ערביים, מוצב ימי של חמאס הופצץ. מספר מוצבים של חמאס ברצועה הותקפו. בתי החולים בעזה עברו למתכונת חירום.

    חיל האוויר מתמקד בגל התקיפות הראשון בהפצצת מתחמים בהם מאוחסנים טילים ארוכי טווח כמו במתחם סודניה ברצועה. על פי הצפי גל התקיפות השני יהיה אגרסיבי יותר ויכלול השמדת בנייני חמאס בעזה.

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס למתקפה הצבאית כנגד חמאס: "‏הרקטה שירה חמאס הלילה הוא חציית קו אדום. כל תירוצי אנשי החמאס על ירי בטעות לא מתקבלים. בקרוב ישלם חמאס מחיר כבד על הירי שביצעו לעבר שדרות ויישובי עוטף עזה, לעבר גוש דן והשרון. מכה שאולי תגרום להם לא לטעות יותר".

    שר בקבינט הבהיר בתדרוך, כי מדובר בפעולה מורחבת ושונה מהסבבים הקודמים, אך לא מדובר במבצע בעזה".

    ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הורה לפתוח את המקלטים הציבוריים בעיר. הוראה דומה ניתנה בעיר באר שבע. פיקוד העורף מנחה להימצא בקרבת מרחב מוגן לתושבים המתגוררים, עד 40 ק"מ מרצועת עזה.

    הנחיות פיקוד העורף:

    photo_2019-03-25_17-51-30



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אין הרוגים בעזה אפשר לחסל אנשי חמאס