בן גביר: "אם נתניהו הולך להפסקת אש – הייתי הערב פורש מהממשלה"

    איתי גדסי 1 Comment on בן גביר: "אם נתניהו הולך להפסקת אש – הייתי הערב פורש מהממשלה"

    עו"ד איתמר בן גביר מועמד מפלגת איחוד מפלגות הימין, קורא לראה"מ נתניהו, לחזור לסיכולים הממוקדים ברצועה, ואף לכבוש את גוש קטיף מחדש, "על כל טיל שיורים יש להחזיר 100 טילים"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איתמר בן גביר מועמד איחוד מפלגות הימין וחבר מפלגת 'עוצמה יהודית', מתייחס לאפשרות שישראל תלך להפסקת אש המסתמנת מול ארגון הטרור ואומר: "כי אם היה חבר בקואליציה ונתניהו היה מכריז על הפסקת אש הוא היה פורש ממנה הערב".

    על כל טיל – 100 כנגד: "החמאס צריך לקבל אש ללא הפסקה. דין השרון כדין הדרום וכדין כל מקום במדינת ישראל, והיה מצופה שראש הממשלה יורה על תגובה משמעותית הרבה יותר ולא על הפצצת משרדים ריקים. על כל טיל שיורים על ישראל יש להגיב במאה טילים ואני לא מבין מדוע נתניהו לא מחזיר את הסיכולים הממוקדים".

    להפציץ ולכבוש את גוש קטיף מחדש: "ישראל איבדה את כושר ההרתעה שלה והיום שוב מסתבר שלממשלה הנוכחית אין תוכנית בקשר לעזה. צריך להפציץ מהאוויר ולחזור לגוש קטיף במקביל לתוכנית לעידוד הגירה לתושבי עזה. אם נתניהו הולך על מהלך של הפסקת אש הוא טועה בגדול ואם הייתי בקואליציה שלו הייתי דופק על השולחן ומניח את המפתחות. אם אנחנו מדינת חפצת חיים אנחנו צריכים להיות המשוגעים של המזרח התיכון ולהגיב תגובה כואבת שתצרוב בתודעה של אויבנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות