ברקת: "אזעקה אחת בתל אביב שווה יותר ממאות אזעקות בדרום"

    איתי גדסי No Comments on ברקת: "אזעקה אחת בתל אביב שווה יותר ממאות אזעקות בדרום"

    אלונה ברקת, מועמדת ברשימת הימין החדש לכנסת השתתפה בוועידת התעשייה של ישראל, שם נשאה נאום חריף כנגד מדיניות הממשלה כלפי אזור הדרום, בתחומי הביטחון והכלכלה: "מדינת ישראל ויתרה על הדרום, לא סופרים את תושבי הנגב"

    ההפצצות בעזה לאחר הירי לשמרה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) אלונה ברקת מועמדת הימין החדש לכנסת, נשאה נאום ביקורתצי מאוד כלפי הממשלה בוועידת התעשייה של ישראל המתקיימת בתל אביב. בנאומה ציינה ברקת את חוסר השוויון הקיים בארץ בין גוש דן לשאר חלקי המדינה ואת יחסה של המדינה לדרום ולצפון: "רכבת ההזדמנויות לא הגיעה לדרום. מדינת ישראל ויתרה על הדרום – לא סופרים את התושבים, לא עושים כלום כדי לבטל את חוסר הצדק שזועק לשמיים".

    דין הדרום כדין תל אביב: "על הדרום נחתו מעל 10,000 רקטות מאז 2001 ואני שואלת אתכם אם כמות כזאת של רקטות הייתה נוחתת בתל אביב, האם הממשלה הייתה מכילה ומבליגה? כולנו ראינו בימים האחרונים מה אזעקה אחת בתל אביב ואחת נוספת בשרון עשו. באשקלון היו 500 כאלה בשנים האחרונות".

    הטבות מס לדרום: "תנאי מקדים לכניסה שלנו לממשלה יהיה שכל תושב באשקלון, באר שבע ואשדוד יקבל את הטבות המס המגיעות למתגוררים בקו עימות לפי חוק. את הכספים הללו גזלו ממאות אלפי תושבי הדרום כדי לחסוך על חשבונם מיליארד וחצי ש"ח בשנה. מדובר בגזלה נטו".

    לדרום אין נציגות הממשלה: "במדינת ישראל מחלקים משאבים לא לפי צרכים אלא לפי קבוצות אינטרסים. המקושרים, המקורבים, המחוברים – הם מקבלים כי הם יושבים במוקדי קבלת ההחלטות ודואגים לעצמם. לדרום אין נציגות בממשלה ולכן לא סופרים את הדרום. זו הסיבה שעליתי למגרש פוליטי, כדי להיות נציגה של הדרום בכנסת ובממשלה".



    0 תגובות