ח"כ הר' מלכיאלי: "מכבי מובילה רפואה מתקדמת, טובה ומקצועית"

    עפר גדנקן No Comments on ח"כ הר' מלכיאלי: "מכבי מובילה רפואה מתקדמת, טובה ומקצועית"

    את הדברים אמר ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי בתום סיור שערך במרכזים הרפואיים החדשים של מכבי בירושלים • כן התרשם עמוקות מהשירותים המקצועיים המונגשים בהלימה תרבותית לכלל חברי מכבי ומשיתופי הפעולה של מכבי עם בתי החולים והמוקדים הרפואיים בעיר

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המשכה של מהפכת הבריאות בירושלים ותנופת השירותים שמכבי מובילה בכל שכונות העיר, ערך בימים האחרונים ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי סיור במרכזים הרפואיים החדשים שחנכה מכבי בירושלים בשנה האחרונה. גולת הכותרת של הביקור הייתה במרכז הרפואי הגדול והמרווח 'לב העיר', שנחנך בשכונת גבעת מרדכי בעיר לפני שבועות אחדים.

    לאחר הסיור במרכזים הרפואיים החדשים בעיר, הגיע ח"כ מלכיאלי למרכז הרפואי בשכונת גבעת מרדכי, שם קיבלו את פניו המנהלת הרפואית  של מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר דפנה דורון, ראש מערך דוברות  וקשרי ממשלה במכבי  מר עידו הדרי, מנהלת המרחב הגב' עדי נווה, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר מנהל המרכז הרפואי רמת אשכול ר' אבי ארנטרוי ומנהל המרכז הרפואי רוממה ר' זאב רייכמן.

    בישיבת עבודה מקצועית שהתקיימה עם ח"כ הרב מיכאלי, הציג עדו הדרי, ראש מערך דוברות וקשרי ממשל את ההתפתחות של מכבי בכל רחבי הארץ. הדרי הדגיש במיוחד את הנאמנות הגבוהה של החברים למכבי. "הצוות המכבי מרגיש שהוא בשליחות 24 שעות ביממה. המטופלים מרגישים את זה ומבינים שעלינו אפשר לסמוך שנהיה שם עבורם בעת הצורך. ככה צריך לתת שרות בישראל. אנחנו מובילים היום את מערכת הבריאות ומצטרפים אלינו חברים חדשים בירושלים ובכל הארץ. שרות טוב וחמלה, זה כל הסיפור!"

    המנהלת הרפואית במחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר דפנה דורון, הודתה לח"כ הרב מלכיאלי שהקדיש מזמנו על מנת לערוך את הסיור במכבי בירושלים, והציגה בפניו את הנתונים הקליניים ופעילויות מכבי בתחום קידום הבריאות בעיר, כמו גם הסכמים ושיתופי הפעולה שיש לקופה עם בתי החולים ונותני השירותים השונים בתחום הבריאות בעיר.

    מנהלת המרחב הגב' עדי נווה ערכה סיור מקיף לח"כ הרב מלכיאלי במרכז הרפואי החדש בכל האגפים הרבים ובשאר הקומות של המרכז וכן ערכה סיור בבית המרקחת מכבי פארם הצמוד למרכז הרפואי. היא ציינה בפניו שהמרכז הרפואי פועל גם בשעות הערב,  בימי שישי ומוצ"ש וזה נעשה לאחר סקר מקיף שנערך בירושלים והמתברר שחברי מכבי מעדיפים לקבל שירות אישי ומקצועי ע"י צוות רופאים מקצועיים ומנוסים ובפרט שיש להם גישה לתיק הרפואי האישי של כל חבר וחברה.

    לאחר שנחשף למכלול השירותים הרפואיים המתקדמים של מכבי במרכזים הרפואיים החדשים בעיר, ציין ח"כ הרב מלכיאלי כי התרשם עמוקות מההשקעה המרובה ומהשירותים המקצועיים של מכבי שמונגשים בהלימה תרבותית לכלל חברי מכבי.

    "עבורי זאת חשיפה ראשונה לפעילות המבורכת של מכבי בירושלים", ציין ח"כ מלכיאלי והוסיף: "גילתי אנשים מסורים, הנחושים להעניק שירות מיטבי עם נתינה וחמלה – ובעיקר מצאתי מרכזים רפואיים מתקדמים עם שירותים מותאמים ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אין זה פלא שאתם מצליחים בירושלים, ואני מאחל לכם שתצליחו בעשייה הברוכה לפתח את השירותים למען הכלל. התחרות טובה ומשפרת את השירותים לכלל תושבי ירושלים". כן הודה לראשי מכבי על נכונותם לשלב מנהלי מרכזים רפואיים מקרב המגזר החרדי.

    מלבד המרכזים הרפואיים של מכבי בשכונות העיר ירושלים, למכבי גם הסכמי שיתוף פעולה רבים עם בתי החולים בעיר על מנת לייעל ולשפר את השירות לחברי מכבי הניתנים ושירותים נוספים לרווחת חברי מכבי בעיר, בהם שירות 'רופא שבת' ושיתוף פעולה ייחודי עם "יד שרה", במסגרתו יכולים חברי מכבי לקבל שירות רפואי דחוף ב"מרכז פרנקל לרפואה דחופה" הפועל מידי ערב, גם בשעות ששאר המרכזים הרפואיים של מכבי סגורים, החל מהשעה 19:00 בערב ועד חצות.



    0 תגובות