ברצועה מאיימים: אם ישראל לא תיכנע לדרישותינו הרקטות יחזרו

    שלמה ריזל No Comments on ברצועה מאיימים: אם ישראל לא תיכנע לדרישותינו הרקטות יחזרו

    לאחר שורת הקלות לרצועה, הדרישות של ארגוני הטרור גוברת. לקראת הפגישה המכריעה מחר עם המשלחת המצרית בישראל, חמאס והפלגים משגרים איום: אם לא תסכימו לדרישות שלנו באופן מיידי – ההסלמה הביטחונית תבוא מייד

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המגעים מול חמאס: המשלחת הביטחונית המצרית יצאה לפני זמן קצר מרצועת עזה לעבר ישראל דרך מחסום ארז שבצפון רצועת עזה. מדובר בפגישה מכריעה לקראת הסכמות שקטות מול ישראל. המשלחת נפגשה עם ראשי חמאס למעלה משלוש שעות, בהם דנו בפרטי הרגיעה והדרישות של הארגון מישראל, בנוגע להקלות רחבות שתיתן ישראל.

    גורם בחמ"ל המשותף של הפלגים בעזה אמר לאתר הפלסטיני דוניא אל-ווטן: "הרקטות של ההתנגדות הן הערובה לכך שישראל מקיימת את ההבנות עם עזה. הובהר למתווך המצרי כי אם ישראל תתמהמה בביצוע הבטחותיה, משמעות הדבר היא פנייה לעימות צבאי כולל ולהתנגדות שישראל לא הכירה".

    בחמאס טוענים כי ישר‏אל נמנעת מיישום תנאי הרגיעה ששומרים עליו בארגון מול ישראל. החמאס שיגר מסר מאיים לישראל כי זוהי ההזדמנות האחרונה מחר בפגישה מול המצרים, להסכים לדרישות ארגון הטרור. במידה ולא תקבל ישראל את תנאי חמאס, הארגון צפוי להסלים את המצב הביטחוני באופן מיידי.

    כזכור ישראל אישרה הקלות הומינטאריות לרצועה, בדמות פתיחת המעברים לסחורות והרחבת שטח הדיג.

     



    0 תגובות