בנט: "זהות – פתק שיחריב את הבית"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט: "זהות – פתק שיחריב את הבית"

    שר החינוך נפתלי בנט התייחס היום למפלגת 'זהות' ואמר: "כל פתק שהולך לפייגלין מקרב את הדחפור להתיישבות, זו כמעט תופעה של משיחיזם, אל תשימו פתק שיחריב את הבית שלכם"

    בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הימין החדש נפתלי בנט, השתתף כעת בכנס בחירות 2019 של קבוצת ג'רוזלם פוסט ומעריב. בנט פרש את הבטחות הבחירות של הימין החדש:

    1. ניצחון חמאס: "חושבים שאין מה לעשות מול חמאס, דורות של שרי ביטחון וגנרלים עם 117 ו-217 שנות ניסיון מסבירים לנו שאין פתרון. הפעולה הראשונה שאעשה כשר ביטחון היא להחזיר את השקט לדרום. זה ייקח כמה חודשים אבל אנחנו יודעים איך לעשות את זה. בפעולה אווירית מתוחכמת מאוד, לא נכניס חיילים אם אין צורך. אני מתחייב שנחזיר את הביטחון לתושבי הדרום לעשרות שנים קדימה. זו לא גזירת גורל, למרות שמספרים לנו שכן".

    2. ביטול הועדה למינוי שופטים: "אם איילת שקד תמונה לשרת משפטים, אנחנו נבטל את הועדה למינוי שופטים שבה שופטים ממנים את עצמם במועדון סגור ונעביר את הבחירה לנבחרי הציבור, כמו בכל הדמוקרטיות המערביות בעולם. שופטי בג״צ מקבלים החלטות ערכיות בעיקר, ועל ערכים הציבור יחליט".

    3. החזרת ההסתדרות למקומה: "כמו שפירקתי את מונופול המלט שהיה קיים מאז ומתמיד, כמו שפירקתי את קרטל הגבינות הצהובות, אנחנו נטפל בלהעמיד את ההסתדרות במקומה הטבעי כדי שתגן על החלשים ותפסיק להיות כח שבולם את הכלכלה הישראלית, את העצמאים ואת הציבור הישראלי".

    על פרשת הצוללות אמר בנט: "אני מכיר את נתניהו 13 שנה, אני משוכנע בכל ליבי שהוא לעולם לא יפגע בביטחון ישראל למען בצע כסף".

    על פייגלין: "הרבה ממצביעי פייגלין הם צעירים בציונות הדתית. אני אומר לכל צעיר וצעירה – פייגלין הוא איש עם כוונות טובות, אבל יש מאחוריו אנשים שמשמאל ומימין וזה בדיוק האירוע שהיה לנו עם רפול ב-92'. אנשים שהוא הכניס פירקו לנו את הבית. כל פתק שהולך לפייגלין מקרב את הדחפור לבית שלכם. זו תהיה הצבעת החרטה. זו כמעט תופעה של משיחיזם. פייגלין כתב מאמר חודשיים לפני ההתנתקות שההתנקות לא תהיה, הוא כתב 'לא אתן שזה יקרה'. פשוט עכשיו קם דור חדש שלא הכיר את פייגלין הישן, אבל זו אותה גברת בשינוי אדרת. אל תשימו פתק שיחריב את הבית שלכם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אומר את זה מי ששותף בממשלה שמעבירה כספים לאבו מאזן