ארבע כוסות של הנאה: המלצות לליל הסדר

    הטוויסט הפעם הוא יקב לה ז'אמל שמוציא בפעם הראשונה 4 יינות כשרים ומעניק גם לציבור שומרי מצוות את האפשרות להתענג על יינות מסוג אחר
    admin2 No Comments on ארבע כוסות של הנאה: המלצות לליל הסדר

    בחג הפסח ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לשולחן החג, לאווירה ולאוכל • ייצאנו לתור אחרי בקבוקים מומלצים שיעשו לכם חירות אמיתית • לחיים

    צילום: יקבי ברקן
    הטוויסט הפעם הוא יקב לה ז'אמל שמוציא בפעם הראשונה 4 יינות כשרים ומעניק גם לציבור שומרי מצוות את האפשרות להתענג על יינות מסוג אחר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי ערב פסח אנחנו כאן עם כמה בקבוקים שנבדקו על ידנו. בקבוקים שונים, מזנים שונים ומחירים מגוונים כך שכל אחד יוכל למצוא את העונג יום טוב שלו כפי שהוא מרגיש ומסוגל.

    ההמלצה של יקב בן חיים

    בשנת 1970 הקימו רות ואלי בן-חיים בביתם שברמת חן – יקב ביתי, ולאחר 27 בצירים החליטו לייסד יקב בוטיק. כעבור זמן קצר הועבר היקב לכפר אז"ר, ולאחר מכן למתחם האקולוגי ברמת השרון, שם היקב נמצא כיום.CS T 2016

    יינות 'בן חיים' זוכים לאהדה רבה ומהניסיון שלנו הם מתקבלים תמיד בשמחה גלויה.

    ההמלצה הפעם היא על קברנה סוביניון, בציר 2016 מהסדרה המסורתית. היין מורכב מ-85% קברנה סובניון, 10% מרלו, 5% פטיט סירה. מדובר ביין שהתיישן 16 חודשים בחבית עץ אלון והטעם מקסים.

    היין מתהדר בכשרות בד"צ בית יוסף
    מחיר מומלץ לצרכן: 100 ש"ח

     

     

     

     

    ההמלצות של יקב רקנאטי

    יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 על ידי לני רקנאטי ואורי שקד. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר יפיק יין ישראלי איכותי ומקורי. פילוסופיית היקב מכוונת ליצירת יינות מקומיים ומקוריים, יינות שיבטאו בצורה הטובה ביותר את אקלים המקום, האדמה ואת שנות הבציר. התוצאה, אם יורשה לנו, מוצלחת במיוחד.

    רקנאטי שיראז גליל עליון 2018. סדרת "גליל עליון" החדשה של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. היין זכה במדליית זהב בתחרות "צאלנג' דה וין" – בורדו 2015.

    יונתן אדום צילום עמרי מירוןשיראז גליל עליון צילום עמרי מירוןמחיר מומלץ לצרכן: 55 ש"ח

    רקנאטי סוביניון בלאן-גליל עליון 2018. ליין ארומת סוביניון בלאן אופיינית של פרי הדר, פרחים ופירות טרופיים.
    מחיר מומלץ לצרכן: 55 ש"ח

    אם אתם מחפשים יין במחיר נמוך יותר ועדיין ליהנות מהתוצאה לכו על יונתן אדום 2018. מדובר ביין עשיר ובעל מרקם קטיפתי המורכב מענבי קברנה סוביניון ושיראז.
    מחיר מומלץ לצרכן: 39 ש"ח

     

     

     

    ההמלצות של יקב היוצר

    היוצר זהו יקב ותיק שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.virtuoso merlot 16 יקב היוצר צילום אייל קרן

    סדרת VIRTUOSO מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז. ניתן לזהות את הסדרה לפי בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת.

    קברנה סוביניון- יין בעל טעם חזק ועוצמתי מכרמי קברנה סוביניון בגליל העליון ומכרמים במושב דישון. בעל ניחוחות של ענבי שועל וציפורן.

    מרלו- יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בקרבת צומת ישע שבגליל העליון, בעל ניחוחות של פטל אדום ווניל.

    virtuoso gewuz 17 יקב היוצר צילום אייל קרן

    שיראז- יין רך ועוצמתי הנוצר משילוב ייחודי של 2 כרמי שיראז, האחד ממוקם צפונית לכפר תבור והשני נטוע במורד מדרון על יד קיבוץ עין דור. בעל ניחוחות של תותים, שזיף וקינמון.

    ויש גם את הגוורצטרמינר – יין מעודן ורענן, מענבי הזן הארומטי גוורצטרמינר הגדלים בצפון הנגב. בעל ניחוחות של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ותבלינים.

    מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקלים.

     

    ההמלצות של יקב לה ז'אמל

    הטוויסט הפעם הוא יקב לה ז'אמל שמוציא בפעם הראשונה 4 יינות כשרים ומעניק גם לציבור שומרי מצוות את האפשרות להתענג על יינות מסוג אחר.

    שרדונה les jamelles

    תקראו סיפור. בשנת 1991 החליטו קתרין ולורן דלייני, אח ואחות, ייננים צעירים מבורגון בני משפחת ייננים בת ארבע דורות, לעבור לייצר יינות באזור הלנגדוק. הלנגדוק הינו אחד מאזורי היין המתפתחים של צרפת אשר נמצא בדרום המדינה. המטרה אשר עמדה לנגד עיניהם הייתה לייצר יינות איכותיים ביותר במחיר שווה לכל נפש. הם התמקמו ליד הכפר לה ז'אמל שאיכות כרמיו ידוע באזור. ההחלטה אשר נתקבלה היא שכל זן מסדרת יינות Les Jamelles ישקף את הטרואר (הקרקע) של האזור, בשאיפה לייצר יינות חד זנים מורכבים ומרוכזים אך מאוזנים ונעימים לשתייה.

    מלבק les jamelles

     

     

     

    Les Jamelles Chardonnay 2018
    אזור גידול: דרום צרפת, מרחבי הלנגדוק. 25% מאזור Limoux הידוע בשרדונה מורכב ואלגנטי, 15% מכרמים למרגלות הרי Cevennes, 25% מאזור מישור Herault, ו-35% מעמק Aude. שרדונה נקי המשלב ניחוחות אגוזיים עם נגיעות תפוח ירוק, אגס ומשמש.

    סינסאו les jamelles

    Les Jamelles Cinsault Rose 2018
    זן ענבים: סינסאו. על פי שיטת Rose de Saignée המסורתית לאחר שהענבים שוהים עם הקליפות וסופגים צבע וטאנינים מהקליפות היין החופשי מהפרס עובר תסיסה במכלי נירוסטה. היין אינו עובר תסיסה מאלולקטית.

    יש גם את ה- Les Jamelles Cabernet Sauvignon שהוא יין קברנה סוביניון שגדל בדרום צרפת.

    ולסיום קבלו את: Les Jamelles Malbec 2018 מלבק מצוין, יין רך ופירותי שמדהים מחדש בכל ארוחה.

    מחיר מומלץ לצרכן 60 ש"ח לכל בקבוק בסדרה, הסתערו



    0 תגובות