חבורת תריג מתאחדת עם הבלנבים!

    עפר גדנקן 4 Comment on חבורת תריג מתאחדת עם הבלנבים!

    מה קורה בשכונת תריג? חבורת תריג מתאחדת עם הבלנבים לעלילה מסקרנת, מהנה ומותחת במיוחד:
    חבורת תריג והבלנבים בהרפתקה מרתקת בעקבות המיחזוריות, בה ייחשפו למתח, פעולה ומעקב אחר חבורת שודדים, יסחפו בוואדי ויפתרו את תעלומת המיחזוריות המסתוריות

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    להיכן נעלמו המיחזוריות? מה הביא לפגישה הדרמטית בין חבורת תריג וגיבורי הבלנבים? מיהם השודדים המסוכנים? כל התשובות מחכות לכם בקומיקס המיוחד עם דיסק הספיישל של חבורת תריג ותאגיד המיחזור אל"ה.

    שיתוף פעולה חסר תקדים בין חבורת תריג לתאגיד המיחזור אל"ה, הוביל את גיבורי הבלנבים לעלילה משותפת עם חבורת תריג בעקבות המיחזוריות המסתוריות >> בין דפי העלילה של הקומיקס המיוחד, אליו מצורף דיסק שמע נלווה, ייחשפו הילדים למסרים חינוכיים של מיחזור באמצעות עלילה סוחפת ומרתקת >> הקומיקס והדיסק הנלווה הם פרי יצירתו של חיים ולדר בשיתוף עם תאגיד המיחזור אל"ה, והם מאושרים ע"י משמרת הקודש והחינוך.

    2בעלילה חינוכית סוחפת, חוברים לראשונה גיבורי הבלנבים של תאגיד המיחזור אל"ה לחברי חבורת תריג, ויוצאים יחד למסע עלילתי מרתק בעקבות המיחזוריות המסתוריות. מדובר בשיתוף פעולה חסר תקדים בין חבורת תריג של חיים ולדר לבין תאגיד המיחזור אל"ה, באמצעותו מטמיעים מסרים חינוכיים של מיחזור ושמירת הסביבה לצעירים.

    בין דפי העלילה המרתקת של הקומיקס המיוחד, אליו מצורף דיסק שמע מושקע, ייחשפו הילדים למסרים חינוכיים וירוויחו שעות של הנאה בימי בין הזמנים הקרובים. כשכולם עסוקים בהכנות של ערב פסח, הילדים יוצאים לחופשת בין הזמנים והניקיונות בעיצומן, גם ההורים יוכלו ליהנות משעות של שקט ותעסוקה חינוכית לילדים. הקומיקס, פרי יצירתו של הרב חיים ולדר בשיתוף עם תאגיד המיחזור אל"ה, מאושר על ידי משמרת הקודש והחינוך כדי להבטיח שהתכנים ראויים לבתי ישראל.

    הילדים שיאזינו לדיסק הספיישל יחד עם הקומיקס האומנותי, יוכלו ליהנות מעלילה מותחת ומסקרנת. הם יעקבו אחר היעלמות של מיחזוריות, ייחשפו לשיטות פעולה של שודדים מסוכנים ויחברו לחבורת תריג ולבלנבים כדי לפתור את התעלומה.

    את הקומיקס הייחודי ודיסק הספיישל הנלווה, ניתן להשיג ב-30 נקודות תריג הפרוסות ברחבי הארץ. מדובר במהדורה מיוחדת של חבורת תריג, אותה ניתן להשיג במחיר סמלי של 9.90 ₪.

    ניתן להתעדכן בנקודות המכירה העדכניות בטלפון 0722-79-6666.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘מטורפיםםםםםם