בימין החדש מבהירים: "התוצאות אינן סופיות – ממשיכים להלחם"

    איתי גדסי No Comments on בימין החדש מבהירים: "התוצאות אינן סופיות – ממשיכים להלחם"

    במפלגה מספרים על חמ"ל מיוחד שהוקם לבדיקת הזיופים והבעיות שעלו בקלפיות: "לאורך היום הוקם במטה המפלגה חמ"ל שריכז כ-1,000 כשלים וליקויים בהליכי ההצבעה. מיד בתחילת השבוע נקבל לידינו את הפרוטוקולים ומאות המתנדבים שלנו ישוו אותם לתוצאות הממוחשבות"

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת הימין החדש מסרבים להכיר בתוצאות שפרסמה וועדת הבחירות, על פי הודעת השופט דובר בתוצאות ביניים, הניתנים לשינוי ולכן במפלגה מחכים לתוצאה הסופית, "התוצאות שפורסמו אינן סופיות, ואנחנו ממשיכים להילחם. אנו מצפים מהתקשורת לגלות קצת יותר רצינות בדיווחיה", אמרו במפלגה.

    עוד הוסיפו בימין החדש: "השופט מלצר כותב מפורשות, שחור על גבי לבן: "אלו אינן התוצאות הרשמיות שיפורסמו בתאריך 17.04.19 … מדובר בפרסום תוצאות ביניים שעוד כפופות לשינויים והתאמות". כפי שאמרנו, אנחנו לא מוותרים.

    בימין החדש מספרים, כי לאורך היום הוקם במטה המפלגה חמ"ל שריכז כ-1,000 כשלים וליקויים בהליכי ההצבעה. מיד בתחילת השבוע נקבל לידינו את הפרוטוקולים ומאות המתנדבים שלנו ישוו אותם לתוצאות הממוחשבות. כמו כן, נטפל בכל אי הסדרים הקיצוניים שהתגלו בספירת המעטפות הכפולות. נקבל את הכרעת הבוחר, אך לא נוותר עד שנדע מה היא באמת.



    0 תגובות