מקלב על הסחטנות המסתמנת מצד ישראל ביתנו: "אין שום גמישות"

    אסתי פלד No Comments on מקלב על הסחטנות המסתמנת מצד ישראל ביתנו: "אין שום גמישות"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' לקראת הקמת הממשלה הבאה | האם בישראל ביתנו ילכו עד הסוף ויפילו את הקמת הממשלה: "ישראל ביתנו טוענים לנו בשיחות סגורת שניתן להגיע להבנות, אך עליהם להבין שאין שום גמישות לדברים שהיו מאז ומעולם" | ומה סוד ההצלחה של יהדות התורה בבחירות | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:03
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on התקדמות או תעתוע: "חמאס הגמיש את דרישותיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין אמש, ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הקמת הממשלה הבאה בראשות בנימין נתניהו והבעיות בדרך שעלול ליברמן להערים עקב חוק הגיוס והסחטנות המופרזות מצידו.

    האם יתכן ברית אחים בין ליברמן לגנץ לכניסה לממשלה ללא חרדים: "קודם כל ליברמן יעשה בשני שלבים אם הוא רוצה להרוס את הממשלה, או שנתניהו ילך לגנץ. אנחנו לא נסכים לשנות עמדות בגלל ליברמן, הסטטוס קוו ישאר בידיוק כפי שהיה בממשלה הקודמת. אין לנו דרישות חריגות. מעבר לכך כל הסיעות באותם דעה רק בישראל ביתנו רוצים אחרת".

    מפלגה אחת לא תבוא בצורה סחטנית כל כך תוקף מקלב: "ישראל ביתנו מבקשים לשנות את הסטטוס קוו, אך לא יכול להיות שמפלגה אחת מתוך השותפים האפשריים יבאו עם דרישות חריגות שלא היו כמוהם עשרות שנים בוודאי לאור מספר המנדטים שלהם, עמדת הליכוד תואמת לעמדתנו, ישראל ביתנו ירמו קשיים ואנחנו נדע להתמודד עם זה".

    אפשר להגיע להבנות אומר מקלב: "ב"ה אנחנו שמונה מנדטים, יש לגוש הימין את האפשרות להרכיב ממשלה ולגוש השמאל את האפשרות הזו ועם רצון של שני הצדדים נוכל לסיים את זה במהירות, ישראל ביתנו טוענים לנו בשיחות סגורת שניתן להגיע להבנות, אך עליהם להבין שאין שום גמישות לדברים שהיו מאז ומעולם".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות