ח"כ אשר: "אנחנו עם קווי יסוד ברורים – ליברמן יכול להפסיד עם כולם"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אשר: "אנחנו עם קווי יסוד ברורים – ליברמן יכול להפסיד עם כולם"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' לקראת הקמת ממשלת נתניהו החמישית והמוקש ושמו ליברמן | על הניצחון הגדול בבחירות: "ראינו זינוק אדיר של ארבעים אלף קולות שנוספו ליהדות התורה מהבחירות הקודמות. זו ההזדמנות של התקשורת לתקן את הוצאת השם הרע" | המנדט השמיני: "היו טעויות בהקלדה. התעלומה שנותרה היא לגבי קלפיות בהן טוענים שלא הייתה ספירה נכונה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' לאחר הניצחון הגדול בבחירות והאפשרות כי המנדט השמיני אכן יחזור ליהדות התורה, "מדובר בטעות בהקלדה ולא בספירת הקולות ואנחנו בטוחים שהקולות יוכשרו. ישנן טענות על ספירת בעייתית במספר קלפיות ופה אכן כל קול קובע".

    הסיכוי לקבלת המנדט השמיני ליהדות התורה: "זה הזמן שרואים כמה כל קול קובע – צריך תפילות שנקבל את המנדט השמיני. יש מספר קלפיות שהיו טעויות בהקלדת הקולות והספירה בסדר ואנחנו מקווים שהקולות יוכשרו. התעלומה שנותרה היא לגבי קלפיות אחרות בהן טוענים במפלגות אחרות שלא הייתה ספירה נכונה".

    ההישג של יהדות התורה: "ראינו זינוק אדיר של ארבעים אלף קולות שנוספו ליהדות התורה מהבחירות הקודמות. זו ההזדמנות של התקשורת לתקן את ההוצאת שם רע והעוול שנעשה כשדיברו על הרבה חרדים שיצביעו למפלגות חילוניות".

    המו"מ עם ליברמן בהרכבת הממשלה: "מי שלוקח סיכון 'להוציא את הנשמה' לאחרים בהרכבת הקואליציה צריך לקחת בחשבון שיש עוד מפלגות בקואליציה.. גם ליברמן צריך לזכור שאנחנו הולכים ביחד עם קווי יסוד ברורים והוא יכול להפסיד ביחד עם כולם".

    מצוקת הדיור החרדי: "בנושא הדיור עשינו הרבה מאמצים ולא הצלחנו להגיע ליישום, אנחנו נדרוש לקבל תפקידים וסמכויות של החלטות בתחום, סגן במשרד השיכון אולי יהיה חלק מהדרישות שלנו, המטרה היא שלא יהיו ראשי ערים שיוכלו להדיר את המגזר החרדי מפתרונות הדיור".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשר הצבעת ליאון קיבלת ליברמן חזק ועכשיו תסגור את הפה שלך אתה גרמת לליברמן להתחזק