מרן הראשל"צ תקף בחריפות את ליברמן: "רשע, נוסע לאשדוד לאכול חזיר"

    איתי גדסי 1 Comment on מרן הראשל"צ תקף בחריפות את ליברמן: "רשע, נוסע לאשדוד לאכול חזיר"

    מרן הראשל"צ תקף בחריפות את ח"כ אביגדור ליברמן, על רקע חוקי הגיור והגיוס אותם מבקש להוביל, כנגד עמדת הרבנות הראשית | בליכוד חוששים מאפשרות שליברמן לא יכנס לממשלה | המגעים עם שר האוצר משה כחלון על חזרתו לליכוד, מתקדמים לקראת חתימה | דרישות ליברמן בקמפיין, תיק הפנים. ש"ס מנגד ביקשה את תיק הקליטה, בשביל עולי צרפת

    צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף, תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בכנס חידושי התורה בחולון המשודר הערב (ראשון) בקול חי: "ליברמן רשע, נוסע לאשדוד לאכול חזיר". ההתקפה של מרן הראשל"צ, באה על רקע הסחטנות שמוביל ליברמן מול נתניהו בנושאי דת ומדינה והרצון לבטל את חוק הגיור הממלכתי וחוק הגיוס.

    בתוך כך, עם ההתקדמות במגעים בין שר האוצר משה כחלון למפלגת הליכוד להחזרתו לחי המפלגה ולקבל את תיק האוצר שוב, נראה שבעניינו של ח"כ אביגדור ליברמן העניינים מתחילים להסתבך, ליברמן הציב שני תנאי סף, תיק הביטחון שרבים בליכוד לוטשים אליו עיניים, וחוק הגיוס ככתבו וכלשונו ללא שינוי כלל. הדבר מעצים את המתיחות מול המפלגות החרדיות שכוחם שווה פי שלושה מישראל ביתנו ושם אין כוונה כלל להתגמש מול ליברמן ובצדק.

    בליכוד יש חשש כי אביגדור ליברמן באופן מסורתי לא יצטרף לקואליציה עד כניעה מלאה למופע הסחטנות המוכר שלו, לליכוד לא יהיה את המנדט הנוסף הנצרך להקמת הממשלה. ליברמן דרש בקמפיין הבחירות את תיק הפנים ודרעי דרש את תיק העלייה והקליטה יהיה מעניין לראות איך גם בעניין התיקים מי ייכנע למי?.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני בעד מרן מה שמרן יעשה ויאומר ככה עושים!!!!!!