פינדרוס: "היו קלפיות שנספרו רק אתמול בלילה"

    אסתי פלד 2 Comment on פינדרוס: "היו קלפיות שנספרו רק אתמול בלילה"
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק פינדרוס המיועד להיות ח"כ השמיני מטעם יהדות התורה, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בתחילת הריאיון התייחס לשאלת המנדט השמיני: "בעזה"י כרגע נראה שהמנדט השמיני בידינו. היו המון טעויות בהקלדה, והיו קלפיות שלא ספרו עד אתמול בערב. תיקנו חלק מהטעויות חלקם עדיין מתקנים".

    משא ומתן: "הציבור בחר בשביל שנפתור את בעיות הציבור החרדי, בחורי ישיבות, גיור כהלכה, ועל פי התוצאות הציבור החרדי הגדיל את כוחו וזה ייתן את תוצאותיו במשא ומתן הקואליצוני".

    עוד הוסיף פינדרוס: "צריך לבדוק מה בג"ץ יפסול וזה יעלה במשא ומתן שאח"כ זה יעבור תהליך חקיק מסודר".

    חוק יסוד לימוד תורה ופסקת ההתגברות: "יהדות התורה תעשה את המאמצים בשיתוף עם סיעות אחרות. חוק יסוד לימוד התורה צריך לעבור בגדול והכל יבחן במבחן המשפטי. שבסוף המטרה שכל בחור ישיבה יישב וילמד ללא הפרעה".

    עוד הוסיף: "התנגדות כנגד פסקת ההתגברות היא כבר לא רלוונטית".

    תהיה אחדות מלאה מצהיר פינדרוס סביב נושאי הדת החשובים, "תהיה אחדות מלאה בין הסיעות החרדיות וגם עם איחוד מפלגות הימין על פי הצהרתם".

    הדיור: "יש החלטת ממשלה לפתרון הדיור עם מספרים מסודרים, יש הסכמי גג שאחוז מסויים צריכים ללכת לציבור החרדי. חוץ מההחלטות צריכים ההחלטות גם להתבצע. לממשלה יש מספיק מנופים ללחוץ על ראשי הערים שיתחילו לעבוד בעניין".

    להוציא את ההחלטות זה לא רק תלוי במשרדים שנקבל אומר פינדרוס: "נצטרך להיות מעקב אחר ביצוע ההחלטות. מינו במשרד השיכון מנהל מחוז חרדי שהוא היה ללא שיניים ולא יכל לבצע את ההחלטות. צריך שיהיה מנגנון בתוך המשרדים והמנהל שיטפלו בעניין".

    האזינו לריאיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הרב פינדרוס אוהבים אותך
      סומכים עליך שתדאג לדברים החשובים בלי פשרות. בעיקר לגיוס, לשבת, וגם לדיור.
      אתה האיש שיודע לעבוד! אל תתפשר!

    2. 1

      סיפורים תספר לגפני ותותים תמכור לקהל