שקד: עזיבתי את משרד המשפטים – מתקבלת באכזבה ובהקלה

    איתי גדסי 2 Comment on שקד: עזיבתי את משרד המשפטים – מתקבלת באכזבה ובהקלה

    שרת המשפטים איילת שקד התייחסה לעזיבתה את משרד המשפטים בשל תוצאות הבחירות, בהן מפלגתה "הימין החדש" לא עברה את אחוז החסימה: "נראה שדין הבוחר, וגם אחוז החסימה, הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן

    משרד המשפטים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:39
    16.04.24
    אבי יעקב No Comments on חג בירושלים: היערכות להגעת רבבות בחול המועד לרובע היהודי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד דיברה היום (רביעי) באירוע הרמת כוסית שהתקיים עם עובדי משרד המשפטים. בדבריה התייחסה למציאות הפוליטית שלא מאפשרת לה להמשיך ולכהן כשרת משפטים.

    "זו שעת "בין ערביים" ציבורית. אנחנו מצויים בעת "ממשלת מעבר", וכולכם הרי שמעתם (מי באכזבה ומי בהקלה…) את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגבי. זו עדיין איננה העת לסיכומים, בוודאי עוד נתפנה לכך. אבל לעת עתה, ערב חג הפסח, אני מבקשת לומר לכם עד כמה נקשרתי להוויית המשרד הזה, לעשייה ולפעלתנות המתקיימת בין כתליו, בידי האנשים והנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי, שרבים מהם אני רואה כאן".

    "כמו כל מערכת, בוודאי ציבורית, שיש בה גם בירוקרטיה (וכמו שאתם מכירים את דעתי – אף בירוקרטיה מוגזמת לא אחת), איננו יכולים למדוד ולהימדד "מהיום למחר", אלא לפעול בתוך תהליכים. לשמחתי, הצלחתי, בעזרתכם, להציב יעדים וגם לראות בקידומם ההדרגתי; גם לבער לא מעט "חמץ", וגם לעשות לא מעט "סדר"; והיד עוד נטויה".

    שקד המשיכה ואמרה: "נראה שדין הבוחר (וגם אחוז החסימה…) הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן… (שאני ממש לא מתחייבת מהו). אני מאחלת לכל אחד ואחת מכם, באופן אישי ומכל הלב, חג פסח טוב ושמח, ועד כמה שאפשר – מלא בחירות אמיתית! חג שמח לכם, לבני המשפחות ולכל בית ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חסל סדר שעטנז נוסח נפתלי בנט-שקד
      הסתיימה התופעה של אשה חילונית במפלגה המתיימרת להיות דתית.