הג'יאהד האיסלאמי מאיים: "אם תפגעו בנו – נפגע במרכזי הערים הגדולות"

    שלמה ריזל No Comments on הג'יאהד האיסלאמי מאיים: "אם תפגעו בנו – נפגע במרכזי הערים הגדולות"

    לאחר הפצצות חיל האוויר ברצועה בתגובה לירי הרקטה, בג'יאהד האיסלאמי חוששים מחיסולים שתבצע ישראל כנגד ראשי הארגון ושולחים מסר מאיים לישראל | ראש הזרוע הצבאית של חמאס יחייא סינוואר יוצא למצרים בכדי לדון בהסכם המתגבש | אביב כוכבי רוצה לשנות גישה מול עזה ולפגוע בג'יאהד האיסלאמי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) ארבעה טיסני נפץ שוגרו משטח הרצועה לעבר יישובי העוטף, לאחר הפצצות חיל האוויר ברצועה בתגובה לירי הרקטה הלילה. בתוך כך, הג'האד האיסלמי מאיים: אם ישראל תתנקש באחד מאנשינו, נפגע מיידית בכל עיר גדולה בישראל. ראש הארגון הזהיר כי הוא לא יתחשב בהבנות בין ישראל לחמאס וכי על ישאל להזדרז ולענות על דרישות ארגוני הטרור.

    בתוך כך ראש ארגון הטרור חמאס יחייא סינוואר יצא היום עם מספר בכירים לקהיר בכדי לדון על ההסכם המתגבש מול ישראל.

    מתקרב הרגע בו הרמטכ"ל אביב כוכבי כבר לא יוכל להסתפק במשוואה השחוקה: החמאס הוא הריבון בעזה והוא הכתובת. הגיע הזמן לפעול ישירות נגד ג'יהאד אסלאמי . דיון בנושא יתקיים היום בין כוכבי לביבי. כך כותב אמיר בוחבוט. ההבנה בצה"ל כי הג'יאהד ינסה לטרפד את הסכם ההסדר וכי יש לטפל בראשי ארגונו.

    מי שעומד מאחורי הירי אמש הוא מפקד המרחב הצפוני של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה – בהא אבו אל-עטא בתיאום עם ראש הג'יהאד זיאד נאחלה שנמצא כעת בחו"ל. השניים מובילים את המאמצים לפגוע בישראל ובהסדרה.



    0 תגובות