נתניהו מתייחס להפסקת האש: "המערכה דורשת אורך רוח"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מתייחס להפסקת האש: "המערכה דורשת אורך רוח"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס למערכה בדרום ולהפסקת האש שהוכרזה על ידי הערבים: "המטרה הייתה ונשארה להבטיח את השקט והביטחון לתושבי הדרום"

    נתניהו צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להפסקת האש שהוכרזה אתמול על ידי הפלגים העזתיים ואמר: "ביומיים האחרונים פגענו בעצמה רבה בחמאס ובג'יהאד האסלמי. תקפנו למעלה מ-350 מטרות, פגענו במנהיגי ופעילי טרור והרסנו מגדלי טרור".

    לדבריו: "המערכה לא הסתיימה והיא דורשת אורך רוח ושיקול דעת. אנחנו נערכים להמשך. המטרה הייתה ונשארה להבטיח את השקט והביטחון לתושבי הדרום. אני שולח תנחומים למשפחות ואיחולי החלמה לפצועים".

    כזכור, לפני מספר שעות, השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני לשעבר, גדעון סער, תקף את הפסקת האש שהוכרזה וטען כי מדובר ברפיסות. "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם". סער טוען כי "המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

    גורמים בליכוד הגיבו לדבריו של השר לשעבר גדעון סער נגד הפסקת האש וטוענים "גדעון סער רק רוצה להפיל את נתניהו".

    "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא. בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מיד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין", אמרו הגורמים.



    0 תגובות