מעמד מרגש לכ-130 בחורים שסיימו את מסכתות הש"ס

    עפר גדנקן 1 Comment on מעמד מרגש לכ-130 בחורים שסיימו את מסכתות הש"ס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנוכחות רבנים, מרביצי תורה ובכירי בנק הפועלים, נערך מעמד מרגש מטעם איגוד בני הישיבות בחיפה לכ-130 בחורים שסיימו את המסכתות שנלמדו בזמן חורף. באירוע המיוחד נכחו הגאון רבי יעקב הלל שליט"א, ראש ישיבת אהבת שלום, ורב הקהילה החרדית בחיפה, הרב יחיאל במברגר שליט"א, שאף הפתיע בסיום מסכת משל עצמו. האירוע המושקע נערך כולו בחסות בנק הפועלים, כאשר בכירי הבנק ומנהל פעילות המגזר החרדי מר אלי רבינוביץ משתתפים בו.

    הענקת תעודה לאלי רבינוביץ"נמצאים פה בקהל הנכבד נציגים מכובדים של בנק הפועלים שרואים כזכות גדולה ועצומה להעניק חסות לאירוע שכזה, והגיעו לכבד את המעמד ואת ציבור המשתתפים", אמר מר אלי רבינוביץ. "אנחנו בבנק הפועלים מחויבים להתאים את עצמנו ולהנגיש את השירותים שלנו לכל אחד ואחת. בנק הפועלים מגלה רגישות רבה לאורח-חייהם וצרכיהם של לקוחותיו שומרי המצוות. מתוך מודעות זו פיתח הבנק שורה של שירותים והתאמות העולות בקנה אחד עם אורח החיים המקובל בציבור שלנו. סניפי בנק הפועלים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ משרתים נאמנה את ציבור הלקוחות החרדיים, היודעים להעריך ולהוקיר את ההתחשבות בצרכיהם ומתן מענה מירבי לאורח החיים המקובל".

    האירוע, שנערך באולם יוקרתי בלוויית מקהלת 'נרננה' סביב שולחנות ערוכים, הוא חלק מפעילות הבנק למען הקהילה. מתוך החשיבות שרואה הבנק לעצמו להיות חלק מהקהילה, הגיעו בכירים ממנו להשתתף באירוע. בין הנוכחים מטעם הבנק ניתן לציין את גברת נעמה ציגלר, מנהלת אזור חיפה והצפון שאחראית על 48 סניפי המחוז, את מר זאב קורטוביץ, מנהל סניף חיפה הראשי, מר אלי רבינוביץ ובנקאים נוספים.

    "בנק הפועלים המוביל ללא עוררין את ענף הבנקאות בישראל", אמר רבינוביץ, "מחובר מאז ומתמיד לציבור שלנו, הציבור החרדי. זה התחיל מהסדרת היתר עיסקא מטעם בד"צ העדה החרדית בפני מורי הוראה מובהקים שנחתם ע"י ראשי הבנק בביתו ובחדרו של מרן הגאון הרב אלישיב זכר צדיק וקדוש לברכה, דרך מיקומם של סניפים בלב האזורים החרדיים בירושלים, בני ברק, בית שמש, אשדוד, אלעד, ביתר עילית ועד ללימוד מעמיק של הצרכים המעשיים של מוסדות התורה, הישיבות הקדושות והכוללים".



    1 תגובות

    מיין תגובות