פורעי חוק: בן 17 מוביל 52 טון ללא רישיון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פורעי חוק: בן 17 מוביל 52 טון ללא רישיון

    הנהג נתפס סעקבות עבירת שימוש בטלפון הנייד, המשאית הייתה עם בלמים תקולים. המשאית הושבתה ונלקחה, הנהג זומן לדיון בעניינו

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בעת פעילות אכיפה בכביש 79 סמוך לצומת עילוט, הבחין שוטר אגף התנועה בנהג משאית עם מטען חורג מבצע עבירה של שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה. מיד הנהג נעצר ובבדיקה עלה כי הנהג בן 17 נהג חדש, נוהג על המשאית ללא רישיון (רישיון B בלבד) מתאים בזמן שהוא מוביל מטען במשקל כולל של 52 טון.

    בנוסף סייר בוחן משטרתי שנכח במקום, מצא ליקוי בטיחות בבלמים של המשאית ושמשה קדמית סדוקה. "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הנהג הלא מיומן הזה היה ממשיך בנסיעה עם המשאית וליקוי הבטיחות שמצאנו בבלמים" ציין השוטר שבדק את המשאית.

    קצין משטרה שנכח במקום השבית את המשאית למשך 30 ימים למגרש האחסנה, והנהג תושב רומת אל הייב קיבל הזמנה לדין לאחר שרישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים.

    בכבישי הארץ למעלה מ-300,000 רכבי משא מתוכם כ- 93,000 משאיות במשקל העולה על 3.5 טון. במהלך השנים האחרונות מעורבות המשאיות בתאונות דרכים קטלניות הייתה מעל ל-20% וזאת לעומת שיעורם מכלל כלי הרכב שהינו 2.7% וכ- 3.5% מכלל הנסועה בכביש, ידוע כי חומרת הפגיעה בזמן תאונה במעורבות משאית עלולה להיות קשה ואף קטלנית ולכן, אגף התנועה ממקד את פעילותו נגד נהגי הרכב הכבד במטרה להפחית את הסיכון לתאונות ולהציל חיים.

     



    0 תגובות