'שמרית' תרמה אלפי מוצרי אפייה לאירוע הפרשת חלה עולמי

    עפר גדנקן No Comments on 'שמרית' תרמה אלפי מוצרי אפייה לאירוע הפרשת חלה עולמי

    חברת מוצרי האפייה 'שמרית', השתתפה בשבוע שעבר בטקס הפרשת חלה עולמי, אשר התקיים בהנחייתה של הרבנית יעל איבגי תחי'. החברה תרמה אלפי שמרים טריים, מרגרינה ללא שומן מוקשה, ו'נטורינה' על בסיס שמן קוקוס, בעזרתם הכינו המשתתפות את הבצק להפרשת החלה.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האירוע העולמי התקיים בפתח תקווה, וללא מטרות רווח. כ-1,200 נשים נכחו במקום, וזכו לקיים הפרשת חלה בהידור, ולשאת תפילה משותפת להצלחה בפרנסה טובה בס"ד. הרבנית איבגי תחי' הסבירה למשתתפות אודות היתרונות של השימוש במרגרינה ללא שומן מוקשה, וב'נטורינה' על בסיס שמן קוקוס, וציינה כי הן נוחות לשימוש באופן מיוחד, ומעניקות מרקם נפלא למאפה הסופי. בסיומו של האירוע, חילקה 'שמרית' מוצרים לנוכחות, לשימושן האישי במטבח הביתי.

    ב'שמרית' מוסרים כי התרומה לאירוע נועדה לאפשר לכל אחת ליהנות מיתרונות מוצרי 'שמרית', ולזכות לקיים הפרשת חלה מהודרת, עם אפייה איכותית וקלה. "מוצרי שמרית לאפייה, הכוללים שמרים איכותיים, מרגרינה ללא שומן מוקשה ו'נטורינה' על בסיס שמן קוקוס, מעניקים חווית אפייה משודרגת ונינוחה יותר, המביאה לתוצרים מוצלחים במיוחד. שמחנו לאפשר למאות הנשים שהשתתפו באירוע ליהנות ממוצרי האיכות של החברה, ולטול חלק בקיומה של מצוות הפרשת החלה".

    מוצרי 'שמרית' הינם בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ונמכרת ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.



    0 תגובות