מתרחק מהממשלה: ליברמן: "עם החרדים זו אינה ממשלת ימין"

    איתי גדסי 3 Comment on מתרחק מהממשלה: ליברמן: "עם החרדים זו אינה ממשלת ימין"

    ראשי המפלגות קראו לליברמן להקים ממשלת ימין של 65 חכי"ם. ליברמן מוציא הודעה תקיפה כי אינו יכנס לממשלה עד להסכמה להעביר את חוק הגיוס כפי שנכתב ללא שינוי

    צילום: פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפגישה הדחופה של ראשי הסיעות של ש"ס, איחוד מפלגות הימין, כולנו ויהדות התורה הערב (חמישי( בלשכת ראש הממשלה בירושלים, בסיום הפגישה הודיעו ראשי המפלגות פה אחד, כי יש להקים ללא דיחוי ממשלת ימין שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל.

    "ראשי הסיעות החליטו פה אחד כי המועמד לראשות הממשלה הוא יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כפי שהתחייבו לבוחריהם במערכת הבחירות וכפי שהמליצו על כך לנשיא, וכי המלצתם לא תשתנה בעד אף מועמד אחר".

    עוד הוסיפו: ראשי הסיעות קוראים ליו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, לעמוד בהתחייבותו לבוחריו ולהצטרף לממשלת הימין ללא דיחוי – ולא לתת את ידו להקמת ממשלת שמאל.

    ראשי המפלגות הבינו כי פניו של ליברמן ללכת מראש לאופוזיציה בלי רצון להגיע לפשרה. בסביבת ראש הממשלה אמרו כי האופציה של בחירות חוזרות לא רחוקות כלל. ליברמן יגרום להקמת ממשלת שמאל אמרו.

    תגובת ישראל ביתנו: "כל מה שצריך על מנת להקים ממשלת ימין הוא לדרוש מהמפלגות החרדיות להסיר את ההתנגדות לחוק הגיוס כפי שהוסכם עליו בכנסת הקודמת וכפי שחוקק בקריאה ראשונה בתמיכת הליכוד ויתר מרכיבי הקואליציה. באותו רגע שהמפלגות החרדיות יסירו את התנגדותן לחוק הנ"ל, בניגוד לסיכומים הקודמים, תקום ממשלה חדשה. ממשלת 60 אינה ממשלת ימין, אלא ממשלה חרדית שבמקום לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית תהפוך אותה למדינת הלכה. לכן, "ישראל ביתנו" תתנגד בתוקף לממשלת הלכה, ממשלת 60".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד ליברמן! אל תשבר! אתה היחיד שיכול להציל אותנו מהממשלה הנוראית הזאת!!!

    2. 1

      אם לא נתניהו מלחמות עקובות מדם וזה על מצפונך ישראלי העלק