ברוב מוחץ: אושר מיזוג כולנו עם הליכוד; נתניהו: "נקבל 40 מנדטים"

    איתי גדסי No Comments on ברוב מוחץ: אושר מיזוג כולנו עם הליכוד; נתניהו: "נקבל 40 מנדטים"

    משה כחלון חוזר הבייתה: אושר ברוב מוחץ בישיבת מזכירות הליכוד, ריצה משותפת של מפלגת כולנו והליכוד יחד בבחירות | ראש הממשלה אמר בישיבה: "לא בטוח שיהיו בחירות, אך אם יהיו נקבל לפחות 40 מנדטים" | כחלון: "אנחנו מצטרפים כשותפים ולא כשכירים" -צפו

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתכוננים לבחירות: בישיבת מזכירות הליכוד שנערכה היום (שלישי) אושר ברוב מוחץ את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין 4 מקומות למפלגת כולנו בתוך תנועת הליכוד ולרוץ יחד בבחירות. כמו כן התוצאות בפריימריז יישארו כמו שהם ללא שינוי במידה וילכו לבחירות.

    מדובר בדרמה פוליטית, עד היום נחשב כחלון לאופוזיציה לנתניהו בחוקי החסינות ופסקת ההתגברות. בסרטון שהוציא כחלון הוא מדגיש כי המפלגה הצטרפנו כשותפים ולא כשכירים. כחלון ישוריין במקום החמישי, ויקבל בנוסף את המקומות ה-15, 29 ו-35.

    צילום: פלאש90

    ראש הממשלה בנימין ‏נתניהו אמר היום בישיבת במזכירות הליכוד: "ייתכן שלא תהיה ברירה לבחירות חוזרות. השיבוץ הזה יתן לנו כוח, את זה בדקנו. אנחנו נהיה יותר מ40 מנדטים".

    עוד הוסיף ראש הממשלה: "אולי לא נידרש לבחירות חוזרות, אבל אם כן, נהיה ערוכים לזה. אני מקווה שנקבל פה החלטה באחדות ובעוצמה כדי שנצליח".

    חברי הליכוד מגיעים לישיבת המזכירות. צילום פלאש 90

    . . .

     



    0 תגובות