דרמה ברגע האחרון: מרן הגר"ח הורה לקבל את הצעת נתניהו בחוק הגיוס

    איתי גדסי 2 Comment on דרמה ברגע האחרון: מרן הגר"ח הורה לקבל את הצעת נתניהו בחוק הגיוס

    מגה דרמה של הרגע האחרון: מרן שר התורהו נשיא מועצת חכמי התורה, הורו לנציגהם לקבל את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי חוק הגיוס יעלה ככתבו וכלשונו בקריאה ראשונה ולאח"כ יעלה בתיאום לקריאה שנייה ושלישית. ליברמן השיב בשלילה להצעת המפלגות החרדיות

    מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל צילום: דוד זר
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הקמת ממשלה ברגע האחרון: פרסום ראשון מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אישר הערב לח"כי דגל התורה להסכים להצעת נתניהו, כדי להציל את עולם התורה. מרן הורה לנציגים לנהוג באחריות הנדרשת כדי למנוע הליכה לבחירות חוזרות וסיכון מעמדם של בני הישיבות.

    במקביל, ‏יו״ר שס אריה דרעי קיבל הערב את הסכמתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט״א להצעתו האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין חוק הגיוס. "דרעי למקורביו: הסכמנו בכדי למנוע בחירות מיותרות ומול הסכנה בהקמת ממשלת שמאל אנטי דתית".

    אביגדור ליברמן דחה את ההצעה. השר זאב אלקין אמר כי החוק יעלה והכנסת תפוזר עוד הלילה. גם השר אריה דרעי אמר בריאיון כי ישראל הולכת לבחירות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה אף אחד לא מדבר על זה, על חוסר האחריות שנהגו באגודת ישראל
      (אני מדבר על העסקנים, ולא על ראש ישיבת סלונים למשל…), שבהחלטה טיפשית לא גמרו עם הסיפור הזה בסוף הקדנציה שעברה, את כל התוצאה אנחנו אוכלים עכשיו איזו הסתה ואיזו הכפשה וויתור על הכל……
      שמישהו יקח אחריות על ההחלטות שלו, ולפחות יאמר לכולם טעיתי ובגדול!!!! שלא שמעתי לגדולי התורה מהמועצת של דגל התורה וממועצת החכמים שמזה בדיוק פחדו.

      1. דבריך צודקים על פי תפיסת חיינו
        אבל גם לעסקנים שלהם יש גדולים שכך הורו להם