ליברמן תוקף: "הליכוד מייצג פולחן אישיות; זו לא מפלגת ימין"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן תוקף: "הליכוד מייצג פולחן אישיות; זו לא מפלגת ימין"

    ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך בהסתה ומחציף פנים כנגד בני התורה: "לא ניתן לקבוצה אחת להכתיב לכל המדינה את סדר היום" | בדבריו אמר: "לא נמליץ על בני גנץ; נתמוך בממשלת ימין"

    ליברמן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן נאם היום במסיבת עיתונאים והתייחס לסערת פיזור הכנסת שהתרחשה בגללו. "התבקשנו על ידי הליכוד לתמוך ביוזמות כולל שינוי חקיקה בנושא כמות השרים, תאריך לפיזור הכנסת, תמכנו בכל בקשותיהם. המלצנו על נתניהו. לא אמרנו בשום שלב שנתמוך במעמד אלטרנטיבי ואנחנו לא תמכנו".

    ליברמן אמר: "זה המשא ומתן הכי מוזר שראיתי. אני ניהלתי משא ומתן ב-96' מטעם הליכוד עם כולם והקמנו ממשלה. ברבות השנים ניהלתי משא ומתן מטעם ומול הליכוד. הפעם זה היה מוזר".

    לדבריו: "נתניהו מלכתחילה לא רצה את ישראל ביתנו בממשלה. אנשי ליכוד חיפשו מהיום הראשון לקנות אנשים ממפלגות אחרות. זה התחיל ממש מהיום הראשון. הניסיון הזה נמשך עד אתמול בערב. גם אצלנו קיבלו הצעות מפתות לעזוב את ישראל ביתנו ולעבור לליכוד. כל אחד מאתנו קיבל הצעה מפתה מהליכוד. מלכתחילה לא היתה כוונה לראות בישראל ביתנו פרטנר".

    "מי שאשם בעובדה שמדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות זה רק הליכוד. אגב הליכוד לא חתם עם אף מפלגה על הסכם".

    ליברמן הסית ופגע בציבור החרדי בדברים ואמר: "חוק הגיוס. צריך להבין שהציבור הישראלי מאס בכניעה לחרדים ובוויתור לכל דרישות החרדים".

    לשאלת כתבים השיב כי "בני גנץ אינו מועמד שלנו. לא עכשיו ולא בעתיד"



    0 תגובות