לראשונה: ליברמן מודה כי ייתכן ויתמוך במועמד 'כחול לבן' להרכבת הממשלה

    איתי גדסי No Comments on לראשונה: ליברמן מודה כי ייתכן ויתמוך במועמד 'כחול לבן' להרכבת הממשלה

    יו"ר ישראל ביתנו כתב כי הוא יכפה על הליכוד וכחול לבן להקים ממשלה ללא החרדים | בהמשך דבריו כתב ליברמן כי הוא יתמוך במועמד שיקבל את מירב המנדטים ללא הבטחה לנתניהו כפי שהבטיח בבחירות האחרונות | הליכוד: "יצא המרצע מהשק: ליברמן אומר בפירוש שהוא מוכן לכפות הקמת ממשלת שמאל

    כן ללימודי תואר, לא ללימוד תורה | אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אביגדור ליברמן כתב היום (שבת) לראשונה כי יתמוך במועמד של 'כחול לבן' לראשות הממשלה אם הם יקבלו יותר מנדטים מהליכוד. ליברמן חשף את רצונו הערב לפגוע בבנימין נתניהו ובסיכויו להרכיב את הממשלה הבאה.

    ליברמן כתב: "תפקידנו לכפות על "הליכוד" ועל "כחול לבן" להקים ממשלת חירום לאומית ליברלית: "ישראל ביתנו" – "הליכוד" – "כחול לבן". ממשלה שתשקף את רצון הרוב המוחלט של אזרחי מדינת ישראל".

    ליברמן לא מתבלבל ומטיל את הפצצה: "המפלגה שתקבל את מרב המנדטים, נציגה יהיה המועמד להרכבת הממשלה – בלי החרדים ובלי איתמר בן גביר".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "יצא המרצע מהשק: ליברמן אומר בפירוש שהוא מוכן ללכת עם לפיד וגנץ ולכפות הקמת ממשלת שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו".

    יש לציין, כי במערכת הפוליטית רבים הזהירו מפני הפגישות החשאיות בין לפיד לליברמן שעכשיו נחשפה המזימה לתקוע טריז בין נתניהו לחרדים ולהכניס לשלטון את כחול לבן, כולם מחכים ליום שבו ייתכן ויוגש כתב אישום כנגד נתניהו ואז כחול לבן יתפסו את השלטון.



    0 תגובות