11 שנות שותפות בפרויקט 'החונכים' של 'יד אליעזר'

    עפר גדנקן No Comments on 11 שנות שותפות בפרויקט 'החונכים' של 'יד אליעזר'
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק מרכנתיל ממשיך במסורת התמיכה בקהילה והפעם מציין 11 שנים של שותפות בפרויקט ה"חונכים" של "יד אליעזר".

    בטקס מרגש שנערך בהנהלת הבנק, נחתם זו השנה ה-11 ברציפות, הסכם שותפות בין הבנק לארגון החסד 'יד אליעזר' המאפשר עשרות אלפי שעות חונכות המוענקות על ידי מאות חונכים למאות רבות של ילדים.

    בטקס החגיגי השתתפו מנכ"ל הבנק שוקי בורשטיין, נציגי הנהלת הבנק: דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, אמיר קליבנוב סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית, רוני לרס, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל, ציון בקר, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית, ע. למנכ"ל ומנהל אזור ירושלים, מר שאול בביש, ע. למנכ"ל ומנהל המרכז למוסדות וארגונים במגזר החרדי, ר' חיים הולצברג,  ובכירים נוספים. מטעם 'יד אליעזר' השתתפו בטקס מנהל פרויקט חונכים, הרב אליהו יעקובי ואחראי שיתופי הפעולה בארגון, הרב מרדכי בירנצוויג.

    החיבור רב השנים של מרכנתיל עם "יד אליעזר", מאפשר את פעילותם של מאות אברכים בפרויקט החונכים של יד אליעזר, הלוקחים תחת חסותם ילדים ובני נוער הזקוקים לסיוע לימודי, חברתי ורגשי.

    הרב אליהו יעקובי, מנהל הפרויקט הציג את הפעילות החינוכית הנרחבת והדגיש בדבריו את הזכות והאחריות הגדולה של כל השותפים בעשייה המרובה להעצמת נערים ובחורים. הרב יעקובי התייחס בדבריו לצורך הגובר בחונכים ולהתרחבותו של הפרויקט בדרך של גיוס חונכים באופן שוטף, הקמת מערך הכשרה ארצי לחונכים והרחבת הפריסה ליישובים נוספים. בהמשך הציג את המיגוון הרב של פעילויות ארגון 'יד אליעזר' אשר במסגרתן מתנדבים גם חלק מעובדי הבנק אשר מגיעים מעת לעת למרכזי הארגון ומסייעים באריזת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. יעקובי הודה להנהלת הבנק על האמון שהיא נותנת בפרויקט והלווי  רב השנים  הן בפרויקט החונכים והן במסגרת ההתנדבותית של עובדי הבנק.

    מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין, הודה להנהלת 'יד אליעזר' על ההזדמנות המאפשרת לבנק מרכנתיל לתרום לקהילה וציין בסיפוק לאחר חתימת ההסכם כי "לאורך שנים בנק מרכנתיל רואה בפעילותו למען החברה והקהילה נדבך חשוב ובלתי נפרד מפעילותו העסקית ובפועל, החשיבה והעשייה של הבנק משלבות את עסקי הבנק עם ראיה חברתית מקיפה". בורשטיין הוסיף ואמר כי: "פרויקט החונכים של 'יד אליעזר' הינו מבחינתנו פרויקט חברתי מוביל ובעל חשיבות עליונה. אנו גאים ושמחים לתרום ולהיות שותפים לעבודת הקודש שנעשית ב'יד אליעזר' כבר 11 שנים ונמשיך בכך בע"ה  גם ב-11 השנים הבאות. העשייה של 'יד אליעזר' מבורכת והפרויקט מייצג את הערכים החשובים בעינינו של מתן הזדמנות לכל אחד באמצעות לימוד ותמיכה, למען קידומם של הילדים. כאשר אנחנו שומעים "על קצה המזלג" מקצת מהסיפורים האישיים, אנו מבינים היטב את המשמעות והחשיבות של השותפות שלנו בפרויקט ובהתאם, החלטנו אף להגדיל את תמיכתנו בו".



    0 תגובות