גנץ מכנס מסיבת עיתונאים בתל אביב; נתניהו: "לא אוותר על שותפיי מימין"

    איתי גדסי No Comments on גנץ מכנס מסיבת עיתונאים בתל אביב; נתניהו: "לא אוותר על שותפיי מימין"

    יו"ר "כחול לבן" חבר הכנסת בני גנץ מכנס מסיבת עיתונאים בתל אביב בה יתייחס להתפתחויות הפוליטיות בשעות האחרונות | בליכוד מבהירים: "עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן"

    נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. המועמד לראשות הממשלה ויו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ יקיים מסיבת עיתונאים היום (רביעי) בשעה 16:00 בתל אביב. מסיבת העיתונאים נערכת ברקע הדיווחים שהוכחשו על הצעות מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ל"כחול לבן".

    כזכור, לאחר הפרסום אמש בחברת "החדשות" כי יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין מנסה לקדם פתרון במסגרתו הבחירות יבוטלו על ידי חוק שתחוקק הכנסת שפוזרה, והדיווחים על הצעה לרוטציה שהגיעה מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, מפלגת הליכוד מפרסמת הכחשה גורפת. בהודעת הליכוד נאמר: "ראש הממשלה לא הציע לגנץ רוטציה ולא יצר איתו קשר".

    ראש הממשלה נתניהו אמר: "אני מכבד ומעריך את יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין. היוזמה שלו מבקשת למנוע סיבוב נוסף של בחירות בישראל. יושב ראש הכנסת ביקש שניפגש בימים הקרובים ואעשה זאת. כל השאר – ספינים. בשום שלב לא הוצעה רוטציה, עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן ואין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין".

    מקורבו של ראש הממשלה חבר הכנסת מיקי זוהר אמר מוקדם יותר היום (רביעי): "‏אזרחי ישראל, אני מבקש להבהיר: ניתן למנוע את הבחירות המיותרות הללו במידה ואנשי כחול לבן יצליחו להתגבר על השנאה המיותרת שלהם כלפי רה"מ נתניהו שעשה רבות למען מדינת המדינה. לאור הסקרים הלא מחמיאים שלהם חשוב להדגיש ש"שנאת נתניהו" היא לא אג'נדה מספיק טובה כדי לבוא איתה לציבור".

    אתמול, הגיבו ב"כחול לבן". יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ, אמר: "הפרסומים הערב מבהירים – נתניהו מפחד מגזר הדין הציבורי, ונתניהו משקר – אין שום משא ומתן עם כחול לבן".



    0 תגובות