האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בקבר רבי עמרם בן דיוואן זיע"א • צפו

    אבי יעקב 1 Comment on האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בקבר רבי עמרם בן דיוואן זיע"א • צפו

    האדמו"ר הגיע לציון בעיר וזאן שבמזרח מרוקו, יחד עם קבוצה מתלמידי הישיבה שפתח בקזבלנקה וכמה ממקורביו, לתפילה נרגשת למען ישועת הכלל והפרט

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימים ספורים לאחר שפתח ישיבה חדשה בקזבלנקה שבמרוקו, הגיע אמש (א') האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א יחד עם תלמידי הישיבה החדשה וקבוצה מצומצמת ממקורביו, להשתטח על קברו של אחד מגדולי גידוליה של מרוקו, הגאון הקדוש רבי עמרם בן דיוואן זיע"א, שמקום קבורתו בעיר וזאן נודע מזה דורות כמסוגל לישועה.

    כפי שפורסם לא מכבר, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א שמונה לאחרונה לשמש כראש אבות בתי הדין של המדינה המוסלמית, החל להפיח רוח יהודית חדשה במקום וכבר הכריז על פתיחתה של ישיבה חדשה בממלכה הערבית, לצד שורת פעילויות מגוונות של הפחת השממה הרוחנית באחת המדינות היותר מזוהות עם תורה ויראת שמים ברחבי הגלובוס.

    האדמו"ר הרב פינטו שליט"א הפליג במשך שעה ארוכה בכוחו ומעלתו של הקדוש רבי עמרם בן דיוואן זיע"א והדגיש בפני בני לוויתו כי המקום הינו קודש קדשים ומקום סגולי לראות בו ישועות גדולות מעל לדרך הטבע.

    "לא בכדי", ציין הרב פינטו, מו"ר סבי הקדוש רבי מאיר אבוחצירא זיע"א חיבר פיוט מיוחד לזכרו ולשבחו של רבי עמרם זיע"א", אמר האדמו"ר שליט"א שאף חשף בפני המשתתפים הנדהמים, כי אף הוא עצמו זכה לראות ישועות במקום הקדוש והפלאי הזה.

    יצוין, כי לקראת ביקורו של האדמו"ר הרב פינטו בציון הקדוש נפתח קו מיוחד דרכו נמסרו אלפי שמות לתפילה, לברכה ולהצלחה כשעל אף מצבו הבריאותי הירוד, הקריא כ"ק האדמו"ר כל שם ושם בכוונה עצומה, בבכיות ובהתעוררות עצומה.

     

    WhatsApp Image 2019-07-01 at 01.39.20 WhatsApp Image 2019-07-01 at 01.39.21(5) WhatsApp Image 2019-07-01 at 01.39.21(3) WhatsApp Image 2019-07-01 at 01.39.21(2)

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואזן אינה במזרח מרוקו כפי שכתוב, אלא בצפון מרוקו ליד שפשוואן וטטואן. אנא לתקן, שגיאה כזו אינה לכבודכם.