כבר לא רק בחדשות: ספרו החדש של אריאל שרפר • כנסו

    דוד קליגר No Comments on כבר לא רק בחדשות: ספרו החדש של אריאל שרפר • כנסו

    אחרי שנים ארוכות שהוא מגיש חדשות מוציא אריאל שרפר את ספרו הראשון 'ההפך מאושר' בתוכנית זמן אוויר הפתיעו אותו במהלך הראיון עם צרור ברכות מעמיתיו לעבודה • אושר ועושר

    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ההפך מאושר" – כך נקרא ספרו הראשון של העיתונאי ועורך ומגיש החדשות בקול-חי אריאל שרפר שלוקח את הקורא הרחק מחדר החדשות אל חייו היום-יומיים ומנסה לענות על השאלה הגדולה שכנראה הרבה אנשים שואלים: "מה זה ההפך מאושר?".

    "אושר" – כותב שרפר – בהגדרה הקצרה ביותר שכנראה נכונה לכולם הוא רגש חזק ביותר שמקורו בהנאה וסיפוק שברוב המקרים נובעים מהישג אישי שהושקעו בו מאמצים רבים עד השלמת המשימה בהצלחה. "ההפך מאושר" הוא מונח לא ברור שמשתנה באופן פרטני מאדם לאדם וכמו שהאושר של אחד לא דומה לזה של האחר – גם ההפך מאושר לא.

    אך לאושר יש הגדרה מוכרת ו"ההפך מאושר" – זה גם שם ספרו הראשון של אריאל שרפר.

    ראשיתו של הספר ברעיון שעלה במוחו של שרפר אחרי שראה הרבה ספרים על האושר שהציעו דרכים רבות ומגוונות כיצד להשיגו וכמי שמאמין במקוריות המחייבת לעיתים הליכה בכיוון ההפוך מהמקובל והמוכר – התפלא שעד היום לא מצא ספר המגדיר מה זה "ההפך מאושר" – שיציע דרכים לצאת ממצב זה לדרך אל האושר, בתקווה למוצאו בקלות רבה יותר מאשר ההפך.

    הספר למעשה מסביר שזה בסדר גמור לחיות כך אך גם מציע שיטות מקוריות ליציאה מהדרך הנוחה והמוכרת – לדרכים חדשות ומפתיעות המובילות לאושר הנכסף.

    הרבה לפני שהושלמה כתיבת הספר "ההפך מאושר" סיים שרפר בהצלחה קורס אימון יהודי ומערבי ובמהלכו גילה שהדבר העיקרי שהוא חולם ורוצה לעשות זה להוציא לאור ספר. אחרי הגדרת המשימה החל מסע ומתן וקבלה של הרבה מתנות קטנות מבורא העולם, יוצר האושר והאדם שבחסדו הכל קיים – ובסיום חלקה הראשון של הדרך יצא לאור הספר.

    אז רגע לפני שאתם יוצאים לחפש את ההפך מאושר הנה מסר חשוב משרפר שכדאי להכיר ולהזכיר:
    "אני מאמין שאפשר לגלות את האושר מחדש בכל יום. צריך רק להכיר את הדרך אל האושר ולהימנע מההפך".

    בראיון שנערך עם שרפר בתוכנית "זמן-אוויר" הפתיע אותו מנחם טוקר עם צרור ברכות מוקלטות ומרגשות מעמיתיו לחדר החדשות – האזינו:

    הספר של שרפר



    0 תגובות