נתניהו להנהגה בטהרן: "מטוסי החמקן שלנו מגיעים גם לאיראן"

    קובי פינקלר No Comments on נתניהו להנהגה בטהרן: "מטוסי החמקן שלנו מגיעים גם לאיראן"

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, ערך סיור בבסיס נבטים וסקר את מטוסי החמקן המתקדמים בעולם ה-F35I | על רקע ההידרדרות האזורית, ראש הממשלה שלח מסר ישיר לאיראן: "אנחנו יכולים להגיע עד אליכם ולסוריה" | ארה"ב שולחת מטוס ניתור ואיכון שיגור טילים לאזור

    ראש הממשלה בביקור בבסיס חיל האויר, בוחן את מטוס החמקן ה-F35 צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות שיא: ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בטייסת מטוסי ה-F-35 וקיים דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין ופורום מפקדי חיל האוויר בבסיס נבטים. ראש הממשלה סקר את טייסת הקרב של מטוסי החמקן ה-F35I. כיום לישראל יש למעלה מעשרה מטוסי חמקן מבצעיים הנמצאים בשירות חיל האוויר והראשונים בעולם שפעלו בגיחות מבצעיות.

    ראש הממשלה נתניהו אמר במהלך הסיור: "אני בסיור מרשים מאוד בבסיס חיל האוויר. אני רואה את כל מערכות הנשק שלנו והמטוסים שלנו, וכאן מאחוריי מטוס ה"אדיר", ה-F-35".

    ראש הממשלה שלח על רקע מטוסי החמקן המתקדמים בעולם מסר חריג וישיר להנהגה באיראן: "איראן מאיימת לאחרונה בהשמדת ישראל. כדאי שהיא תזכור שהמטוסים שלנו יכולים להגיע לכל מקום במזרח התיכון – גם לאיראן ובוודאי גם לסוריה" אמר נתניהו בנחרצות.

    צפו:

    צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

    לפני יומיים הודיעו הרשויות באיראן, כי יגבירו את קצב העשרת האורניום לרמה של 5%, רמה שמנוגדת להסכם הגרעין עם המעצמות. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו: "כי לאיראן לא יהיה נשק גרעיני". טראמפ הוסיף כי איראן משחקת באש במעשיה בהגברת העשרה בכורים.

    רמטכ"ל צבא איראן מוחמד באקרי אמר: "כי הכוחות המזויינים של איראן מוכנים להגיב לכל פעולה מצד האוייב. באקרי הוסיף כי הם מתנגדים לכל משא ומתן"

    בתוך כך, צבא ארה"ב שולח לאזור את מטוס ההתראה שלו, לניתור ואיכון שיגור טילים בליסטיים RC-135S Cobra Ball למפרץ הפרסי.

    GPOABG_4953



    0 תגובות