חבר מועצת העיר ר"ג תוקף: "ש"ס בקואליציה למרות חילולי השבת"

    אסתי פלד No Comments on חבר מועצת העיר ר"ג תוקף: "ש"ס בקואליציה למרות חילולי השבת"

    יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' וחבר מועצת העיר אביהו בן משה, בריאיון מיוחד מישיבת מועצת העיר רמת גן, בזמן העברת ההחלטה להפעיל את מערך התחבורה הציבורית בשבת: "ראש העיר הנוכחי הביא חילולי שבת ופרצות בענייני דת לרוב בעיר, התרעתי על כך לרב העיר מבעוד מועד". אביהו תקף את התנהלות נציג ש"ס בעיר: "לצערי ש"ס נשארה בקואליציה למרות הכל. הם צריכים כבר הערב להתפטר" | האזינו

    אביהו בן משה צילום: מתוך עמוד הפייסבוק
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אביהו בן משה יו"ר מפלגת "הבית היהודי" וחבר מועצת עיריית רמת גן, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מספר על הפרצות בחילולי השבת והדת בעיר, מאז נכנס לתפקידו ראש העיר כרמל שאמה הכהן. "ניסיתי לדבר בישיבה, אבל ראש העיר סגר לי את המיקרופון, באתי עם מגאפון מהבית ואמרתי את דבריי דרך המגאפון. לא נוח לו לשמוע את האמת, לכן הוא סגר לי את המיקרופון. זאת הדמוקרטיה של שאמה הכהן".

    "חברי האופוזיציה מנסים למשוך את הישיבה עד לאחר 12 בלילה ואז ההחלטה לא תוכל לעלות להצבעה", מספר אביהו, אבל לבסוף ההצבעה עולה וההחלטה השערורייתית מתקבלת. "ראש העיר מבין שהוא עשה טעות חמורה, אם הייתה לו טיפת צניעות הוא היה קורא לחשיבה מחודשת. אבל שהעץ נמצא בשמיים הוא לא יכול לרדת".

    הסיעה היחידה החרדית היחידה שנשארה בקואליציה היא מפלגת ש"ס, למרות ההחלטות על חילולי השבת, צעד שמעורר תמיהה אצל רבים בקרב הציבור החרדי והדתי בעיר ומחוצה לה, לדברי אביהו: "הם נותנים לראש העיר את הלגיטימציה לעשות חילולי שבת. הם צריכים לפרוש היום בערב. בגלל ג'ובים ותפקידים הם לא פורשים זה גובר על האידאולוגיה. בבחירות ש"ס רצה על קמפיין של שמירת שבת".

    האזינו לריאיון:

    צילום: מתוך עמוד הפייסבוק


    0 תגובות