מיוחד: האולפן הנייד של "הכל מהלב" נחנך

    קלמן טלר 1 Comment on מיוחד: האולפן הנייד של "הכל מהלב" נחנך

    ניידת השמחה: הושק מיזם התנדבותי חדש למען ילדים חולים

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע מרגש שנערך ברביעי בערב ברחבת בית הכנסת "תהילת אביב" ברמת אביב, הושקה "ניידת השמחה", של עמותת "הכל מהלב" בראשות הרב מאיר בלוך וחברת רפאל נדל"ן, בהובלת המייסד והמנכ"ל דוד רפאל. "ניידת השמחה" עתידה לעבור בין מחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ ולאפשר לילדים חולים להקליט ולצלם קליפים של מוסיקה בביצועם.

    באירוע נכחו מאות משתתפים, בהם רבים מפעילי העמותה וממשפחות הילדים להם היא סייעה לאורך השנים. מנחה הטקס היה השחקן גיל ססובר והשתתפו בו אישים רבים בהם הרצל טובי, עו"ד יוסי שפרלינג ובנו סער שפרלינג, יו"ר לשכת השמאים חיים מסילתי, אנשי עסקים ועוד.

    דוד רפאל, מייסד ומנכ"ל רפאל נדל"ן: "הרב מאיר בלוך מקדיש את חייו לעשיית טוב ולהבאת שמחה לילדים ולחולים ואני גאה שזכיתי לסייע לו להגשים חלומות לילדים שהכי זקוקים לכך. זו הניידת הראשונה, אבל אנחנו שואפים לגייס עוד תורמים על מנת להרחיב את הפרויקט הזה לארבע ניידות שתסענה ברחבי הארץ ותבאנה שמחה לילדים רבים ככל הניתן".

    IMG-20190712-WA0037

    הרב מאיר בלוך, יו"ר הכל מהלב: "אדם חולה זקוק למוסיקה שתהיה במחיצתו. מוסיקה מרגיעה ומייצרת תחושה של שמחה ואופטימיות. זו הסיבה שיזמנו את "ניידת השמחה" שתעבור בין מחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ ותאפשר לילדים חולים להקליט ולצלם קליפים של מוסיקה בביצועם. להתרגש מהמוסיקה ולשכוח בזכותה מעט את הקשיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איש מדהים עושה הרבה חסד רב הנסתר על הגלוי תמשיך ככה