חבר המועצה חשף: התושבים סובלים לחינם • האזינו וצפו

    דוד קליגר No Comments on חבר המועצה חשף: התושבים סובלים לחינם • האזינו וצפו

    חבר מועצת עיריית מודיעין עילית נחמן ניימן, החליט לעשות מעשה ולעקוב מדוע מזה תקופה נחסם כביש הכניסה הראשי לעיר, הממצאים שגילה היו מפתיעים, בתוכנית 'הפוך על הפוך' שוחח איתו הרב משה בן לולו ויש גם תגובה של 'נתיבי ישראל' • האזינו

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזה תקופה ארוכה בשעות המאוחרות של הלילה נחסם כביש הגישה היחיד למודיעין עילית והיישובים מסביב למשך שעות ארוכות, דבר שגורם לפקקי ענק, ולדרך שאמורה להסתיים בשבע דקות לכמעט שעה ויותר.

    לחבר מועצת העיר ומתאם קשרי קהילה במכבי נחמן ניימן נמאס מהפקקים כמו לשאר התושבים והחליט לעשות מעשה ולרדת לשטח לבדוק על מה ולמה החסימות, לתדהמתו הוא גילה כי מדובר בתיקונים קלים של ברזלים עקומים שניתן לתקן גם ללא חסימת כל הכביש.

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' שוחח הרב מה בן לולו עם ניימן שסיפר כי עצם זה שהוא ירד ותיעד את הנעשה בשטח גרם לזה שהפעם לא חסמו את כל הכביש אלא העבודה התבצעה נקודתית ומבלי להפריע לחיים התקינים של התושבים.

    עורכי התוכנית ביקשו את תגובתה של חברת 'נתיבי ישראל' וזוהי תגובתם:
    "בכביש 446 בקטע מסויים מותקן מעקה מפרדה קשיחה. במעקה הצטברו פגיעות רבות, על מנת שהמעקה ימשיך לתפקד נדרש לתקן אותו. בגלל עומסי התנועה ובגלל ההתחשבות במשתמשי הדרך העבודות מבוצעות רק בלילה. לשמחתנו העבודות המהותיות בקטע זה הסתיימו".

    האזינו לראיון וצפו בחבר המועצה בשטח:



    0 תגובות