אזולאי תוקף: "אל תמחו על חילולי השבת רק במקום שאין סגן בשכר ורכב"

    אסתי פלד No Comments on אזולאי תוקף: "אל תמחו על חילולי השבת רק במקום שאין סגן בשכר ורכב"

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) תוקף בחריפות את חברי יהדות התורה בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על מחאתם כנגד חילולי השבת ברמת גן וטעון לצביעות מצד המפלגה: "מסייר ח"כ בחיפה ולא פוצה את פיו על חילולי השבת שמתרחשים בעיר. האם כל מחאתם תלויה אם יש להם בעיר סגן ורכב?" תוהה אזולאי. חה"כ מש"ס פונה לחברי יהדות התורה ואומר: "תתרגלו, גם לנו יש גדולי תורה"

    צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, התייחס לחילולי ברמת ברמת גן ופנה ליהדות התורה: "אל תתקפו אותנו על רמת גן. רצינו לשבת יחד כדי לפתור את כלל חילולי השבת בכל הארץ. כולל בתל אביב ובחיפה שם אתם מכהנים כסגני ראשי העיר".

    ח"כ אזולאי הסביר את דבריו, כי "ברמת גן אנחנו מחכים למוצא פיו של מרן ראש הישיבה מנהיג הדור בעניין העיר רמת גן. מסייר שם ח"כ בחיפה ולא פוצה פיו על חילולי השבת", מאשים אזולאי, "המחאה צריכה להיות בכל מקום, אני מוחה על כל מקום שיש בו חילולי שבת. אם המחאה שלכם תלויה בסגנים תגידו, אבל אנחנו שותקים ולא מדברים. תתחילו להתרגל שגם לנו יש גדולי תורה", תוקף אזולאי את חברי יהדות התורה.

    ח"כ אזולאי התייחס למצב במפה הפוליטית: "גם עם הסקרים המחמיאים אנחנו לא מתייחסים אליהם, אנחנו תמיד עובדים ותמיד בשטח".

    על היחסים מול אהוד ברק אומר אזולאי בנחרצות, כי ש"ס עם נתניהו: "היחס אל נתניהו לא רק שלא נחלש אלה רק התחזק. אנחנו המשכנו ודרעי הוא הנאמן ביותר לתניהו. לגביי ברק הוא יצא לפני כשלושה שבועות עם קריאה לביטול חוק הגיוס, אבל הכושי לא הופך את עורו הוא בעד נישואים אזרחיים ומהפכה חילונית".

    המבוי הפוליטי כיום בו ליברמן הוא יקבע מי יקים ממשלה, האם הדבר עלול להוביל את החרדים ללכת עם גנץ, נשאל אזולאי: "אני אומר את זה ברור, ש"ס תהיה עם נתניהו. אני לא מתרגש מסקרים. כרגע ליברמן נמצא באיזה טרנד. אבל עד הבחירות המפה הפוליטית תשתנה לטובת הימין. אנשים רוצים ערכים יהודיים במדינה".



    0 תגובות