"עייפתי מהפוליטיקה": שלי יחימוביץ' פורשת ולא תתמודד לכנסת

    איתי גדסי No Comments on "עייפתי מהפוליטיקה": שלי יחימוביץ' פורשת ולא תתמודד לכנסת

    לאחר שכיהנה כיו"ר העבודה ובמבחר תפקידים פרלמנטרים בכנסת, אך בתקופתה העבודה ישבה באופוזיציה. היום מודיעה שלי יחמוביץ' על פרישתה מהחיים הפוליטיים, "פוליטיקה היא כלי חיוני למימוש השקפת עולם, אך האיזון בינה ובין תכליתה הופר קשות בשנה האחרונה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הניצחון בגדול של ח"כ עמיר פרץ לראשות מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ' הודיעה היום (שלישי) על כוונתה לא להתמודד במפלגת העבודה בבחירות הקרובות לכנסת, "בכוונתי לקחת פסק זמן מהפוליטיקה, ולא לכהן בכנסת הבאה."

    יחמוביץ' הייתה מהמתנגדות הגדולות להצטרפות לממשלת נתניהו שהציע אבי גבאי. במהלך השנים סרבה שוב ושוב להצעות נתניהו להצטרף לממשלתו ולכהן כשרה, אך מלאה תפקידים שונים בכנסת, בהם יו"ר ועדת האתיקה, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ופעמיים יו"ר האופוזיציה. עיקר עבודתה הפרלמנטרית היה בוועדת הכספים ובוועדת החוץ והבטחון. כמו כן עמדה בראש ועדת המשנה החסויה לענייני חוץ ובטחון של ביקורת המדינה. היא כיהנה כיו"ר מפלגת העבודה.

    שלי יחמוביץ' הודיעה לתומכיה: "אני אסירת תודה על הזכות שנתנה לי לשרת את הציבור ברוח אמונותי. לרגע לא הפסקתי לאהוב את העבודה הפרלמנטרית, ואני גאה בהישגי בה, אך עייפתי מאוד מהחלק הפוליטי. פוליטיקה היא כלי חיוני למימוש השקפת עולם, אך האיזון בינה ובין תכליתה הופר קשות בשנה האחרונה, והדבר יצר אצלי תחושת מועקה. בימים כתיקונם הייתי נלהבת לצלוח את המשבר, אבל לצערי זה לא כך".

     



    0 תגובות