דגן על ביקורו של ברק: "פירומן שמנסה להצית את המזרח התיכון"

    אריאל שרפר 1 Comment on דגן על ביקורו של ברק: "פירומן שמנסה להצית את המזרח התיכון"

    על רקע ביקורו של אהוד ברק באריאל בכדי לקבוע את גבולות ישראל לאחר הבחירות, תוקף יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ואומר: "אהוד ברק הציע לארכי טרוריסט יאסר ערפאת יותר מקו אריאל, והביא עלינו את מלחמת אוסלו-האינתיפאדה השניה"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון תוקף היום (שלישי) את ביקורו הפורוקטיבי של אהוד ברק לאריאל זה עתה 'בכדי לקבוע את גבולות מדינת ישראל לאחר הבחירות'. דגן הזכיר את תוכניתו המדינית של ברק: "אהוד ברק הציע לארכי טרוריסט יאסר ערפאת יותר מקו אריאל, והביא עלינו את מלחמת אוסלו-האינתיפאדה השניה, עם אלפי הרוגים ועשרות אלפי פצועים".

    דגן תקף את ברק והחוצפה לחזור לשומרון: "לאחר שאזרחי מדינת ישראל הראו לו את הדרך החוצה, האומץ שלו לבוא אל השומרון ולתת עוד קצת מעצותיו "הטובות" מעורר השתאות על מושג החוצפה ועזות הפנים".

    עוד הוסיף דגן: "אזרחי מדינת ישראל מאסו באהוד ברק הפירומן, המתעקש פעם אחר פעם לנסות להצית את המזרח התיכון מחדש. יש הרבה ויכוחים פוליטיים, וזו מהות הדמוקרטיה. אולם ברור לכל שפוליטיקאי שנכשל שוב ושוב והרס בצורה שיטתית, את מה שנגע בו – ראוי שיתכבד וישב בביתו".

    לסיום אומר דגן: "תושבי מדינת ישראל, גם מימין וגם משמאל, ישמחו אם ברק יואיל לחזור לעשות לביתו ולחברו המיליארדר הנאשם בעבירות חמורות, בתקווה ששם יעשה פחות נזק, מאשר עשה בכל מקום בו דרך בזירה המדינית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בגלל הטימטום של אהוד ברק, נרצחו כאלף יהודים במשך שנה אחד. ערפאת היה כשר בעיניו אבל נתמיהו לא. כמעט מסר אתמרמת הגולן לסוריה. לפי דבריו למנוע מלחמה. איך הייצור הזה מעיז לחזור לפוליטיקה.