ח"כ אשר: "ליברמן ביקש שנתמוך בליאון לראשות עיריית ירושלים"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "ליברמן ביקש שנתמוך בליאון לראשות עיריית ירושלים"

    חבר הכנסת יעקב אשר שוחח ב"קול חי" והתייחס לסיבוב הפרשה של ליברמן: "עושה הונאה לציבור החילוני; בכירי מפלגתו הודו שכל המטרה היא מלחמה בנתניהו" | על פגישותיו עם בכירי "כחול לבן": "הדגשתי בפניהם שתמיכתנו בנתניהו היא בלתי מסויגת; לפיד מסית ומדיר" | וגם, מילה קטנה על חיפה

    ח"כ אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש סיעת "יהדות התורה" ח"כ יעקב אשר שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לנושאים הפוליטיים שעל סדר היום. "ליברמן עושה תרגיל הונאה פוליטי לציבור החילוני על גב החרדים כדי למנוע מנתניהו להקים ממשלה", אמר אשר, "במהלך המו"מ חברי כנסת מ'ישראל ביתנו' אמרו בשיחות סגורות 'אין לנו בעיה מול החרדים, אנחנו רוצים ללמד את ביבי לקח על הזלזול בליברמן'. כשאיווט היה צריך את החרדים הוא ידע איך להסתובב אצלנו כמו חבר, בירושלים הוא ביקש שנתמוך במועמד שהוא חבר שלו וזה התאים לנו כי הוא היה מועמד שלנו גם בבחירות הקודמות".

    על ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) שהודיעה אתמול (שלישי) על פרישה מהפוליטיקה לאחר שנים ארוכות בכנסת, אמר אשר: "ליחימוביץ יש הוגנות פוליטית, היא עשתה את הדברים הנכונים לשיטתה, כמובן שיש לה את האג'נדה שלה שרחוקה מ'יהדות התורה' אבל היו לנו אתה שיתופי פעולה רבים וטובים לאורך השנים".

    ח"כ אשר התייחס לפגישותיו עם בכירי "כחול לבן" ובראשם יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ: "הפגישות אתם הם לצורכי עבודתנו הפוליטית והיכרותם עם המגזר החרדי וצרכיו", אמר אשר והדגיש: "הם יודעים שאנחנו תמכנו ותומכים בנתניהו, זה חשוב להם וגם לנו להיות בשיח קרוב ושוטף עם המפלגות החרדיות בניגוד להתנהלות המסיתה והמדירה של לפיד".

    בסיום דבריו, התייחס חבר הכנסת אשר לפעילות סיעת "דגל התורה" בחיפה. כזכור, לאחר תמיכתם הבלתי מסויגת בעינת קליש שנבחרה לעמוד בראשות העיר, דגל התורה העירונית היא שותפה בכירה בקואליציה: "סיירתי בחיפה ויש מהפכה ביחס של העירייה בכל מה שקשור לזכויות וצרכיו של הציבור החרדי, בחינוך, ברווחה ובפעיליות התרבות", אמר, "רק כדוגמא, ביה"ס ב'קרית שמואל' שמקבל בימים אלה פתרון לאחר 20 שנה של התעלמות ממצוקה נוראית שחוו מאות התלמידים שלומדים בו".



    0 תגובות