במשטרה התעלמו: בני מיעוטים פגעו במכוון ברוכב אופנוע יהודי

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on במשטרה התעלמו: בני מיעוטים פגעו במכוון ברוכב אופנוע יהודי

    בני מיעוטים פגעו באופנוען יהודי, העיפו אותו על הכביש ונמלטו. הוא נפצע בינוני, טרם ידוע על התקדמות בחקירה. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו קורא "לפעול בכל המשאבים לעצירת החשודים. זהו פשע מסוכן ופושעים מסוכנים"

    תאונת אופנוע. אילוסטרציה צילום: Hadas Parush/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה למחלקת חקירות במשטרת עירון בבקשה לחקור תאונת פגע וברח, בה נפצע אופנוען יהודי באופן בינוני על ידי רכב בו נסעו בני מיעוטים. במכתבו ביקש בלייכר לפעול בכל המשאבים על מנת לעצור את החשודים ולעדכנו בהתפתחויות.

    מדובר בתאונה שאירעה בשבוע שעבר, בכביש 65 סמוך לכפר קרע. לפי המכתב "רכב נהוג בעל ידי בני מיעוטים פגע במכוון באופנועו של מרשי בעת שרכב עליו.. מרשי נסע על כביש 65 בנתיב הימני, כשלפתע רכב מרצדס בצבע לבן.. חתך בפראות את נתיב הנסיעה".

    עוד תואר כי "מרשי המשיך בנסיעה והבחין שהרכב חותך בפראות רכבים נוספים. בעת שהתנועה האטה מעט חלף מרשי סמוך לרכב וסימן לו לנסוע בבטחה. או אז נוסעי הרכב פתחו את חלונות הרכב, החלו לקלל את מרשי ולסמן בידיהם תנועות מגונות, כאשר אחד הנוסעים אף מוציא חלק מגופו דרך החלון".

    לאחר כמה שניות "פנה הרכב לתוך נתיבו של מרשי, פגע בו וברח מהמקום, בזמן שמרשי מוטל פצוע בצדי הכיבש. מרשי נפצע בינוני ופונה לבי"ח העמק. מדובר באירוע חמור ביותר של פגיעה מכוונת על ידי רכב והפקרת הפצוע".

    בסוף מכתבו ביקש עו"ד בלייכר ממחלקת החקירות "לפעול עם כל המשאבים על מנת לעצור את החשודים".

    הפצוע ליאור מזרחי, בן 50 ואב לשישה, סיפר את שאירע קודם לתאונה "נסעתי בכביש 65 לכיוון צפון כשלפתע מרצדס לבנה פשוט נצמדה אלי וחתכה אותי. היה פסע ביני לבינו.. האטתי את הנסיעה והפעלתי את המצלמה כדי לתעד את מספר הרכב. כשהגענו לכיוון הצומת הבאה, כפר קרע, הרכב האט את הנסיעה, וכשהגעתי במקביל אליו הם עדיין לא נרגעו. פתחו את החלונות ובתוך הרכב זיהיתי ארבעה או חמישה בני מיעוטים שהחלו לקלל ולהתפרע, אחד אפילו הוציא את הראש שלו מהחלון".

    הוא הוסיף ותיאר את רגעי התאונה "בצורה פתאומית נהג הרכב פשוט הסיט את הרכב שלו אלי, שבר ימינה, פגע בי תוך כדי נסיעה, והעיף אותי. אני נמרחתי על הכביש והאופנוע המשיך להידרדר. והם פשוט המשיכו לנסוע. אין להם בעיה לרצוח בנאדם. זה בלתי נתפס, שבקלות אפשר לרצוח עוברי אורח. אני אבא לשישה ילדים, לחשוב על זה שעוד שניה יכלו להיות…".

    צפו: הפצוע מספר על התאונה המכוונת. צילום: ליאור מזרחי.

    צילום: Hadas Parush/Flash90

    לדבריו, פנה למשטרה בנידון, אך לא ידוע לו על התקדמות כלשהי בחקירה "ניסיתי ליצור קשר עם המשטרה לקבל מידע האם תפסו אותם, כרגע לא קיבלתי שום הודעה, ואני לא יודע מה קורה עם זה. יש את הסרטון שהסרטתי, ורואים את הפגיעה של הרכב באופנוע. כרגע אני מאושפז בבי"ח העמק, פגיעות בכל צד שמאל. לחשוב שהסיפור יכול היה להיגמר בצורה אחרת, זה מזעזע אותי".

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את מזרחי במימוש זכויותיו כנפגע עבירה מסר "מדובר על אירוע בעל חומרה יתירה. השתוללות של רכב על הכביש, פגיעה באופנוע בעלת פוטנציאל קטלני והימלטות מהזירה לאחר שרוכב האופנוע מתרסק לשולי הכביש – זהו פשע מסוכן ופושעים מסוכנים. אנו מצפים מהמשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה, תגיע לעבריינים ותביא להעמדתם לדין. אנו נעשה מה שביכולתנו כדי ללחוץ בכיוון זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה הכוונה בני מיעוטים?ואיך אני כותב/תאת השם שלי בתגובה??