עימות חריף בין דרעי ללפיד: "יהיר, שקרן וזגזגן"

    איתי גדסי 1 Comment on עימות חריף בין דרעי ללפיד: "יהיר, שקרן וזגזגן"

    עימות חריף מרשם בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, לאחר שהצהיר דרעי כי "לא אשב בממשלה עם לפיד" | לפיד תקף את דרעי וכתב: "אתה לא השתנית ואתה ממשיך לחטוף כתבי אישום על שחיתות" | דרעי לא נשאר חייב וכתב: "יש לך מקורות בפרקליטת? שאתה קובע שיש נגדי כתב אישום. שהבנת שאין לך סיכוי להיות בממשלה התחלת לגדף"

    דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילופי מהלומות מילוליות בין יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי לבין ח"כ יאיר לפיד. לאחר שלפיד התייחס לריאיון שנתן דרעי לכלי תקשורת, בו אמר כי "לא אשב עם לפיד בממשלה", לפיד תקף את דרעי ואמר, כי הוא ימשיך להלחם כנגד הכפייה הדתית. דרעי השיב לו, "לפיד אתה תמצות היהירות וההתנשאות, את הנזקים שגרמת בתור שר אוצר, עכשיו אנחנו מנסים לשקם".

    העימות המלא: ח"כ יאיר לפיד כתב בתגובה לריאיון של דרעי בו הצהיר כי לפיד נשאר לפיד ולכן לא אשב איתו בממשלה: ‏"מודה אריה, נשארתי אני. נלחם על הגיוס, על לימודי המתמטיקה והאנגלית, נגד כל כפיה דתית".

    יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף אתלפיד וכתב: ‏"לפיד, אתה תמצית היהירות וההתנשאות את הנזקים שגרמת כשר אוצר לאוכלוסיות החלשות, לילדים ולקשישים, אנחנו עדיין ממשיכים לתקן ונעשה הכל כדי שלא תחזור לפגוע שוב".

    אח"כ יאיר לפיד הגיב והכניס את עניין כתבי האישום שכלל לא הפרק כרגע:"‏כן אריה, אני לא השתניתי ואני ממשיך להלחם על עקרונותי, ואתה לא השתנית ואתה ממשיך לחטוף כתבי אישום על שחיתות".

    יו"ר שס השר אריה דרעי לא נשאר חייב והכריז לא תהיה בממשלה: "‏יהיר לפיד, יש לך מקורות בפרקליטות שאתה קובע שיש נגדי כתבי אישום או שזה עוד שקר אופייני? אתה לא רק יהיר ושקרן, אתה גם זגזגן. פעם הכרזת ש״תשקם אותי״, אחר כך הודעת שאין לך שום בעיה לשבת איתי בממשלה ולאחר שקבלת ממני תשובה שלילית, חזרת לגדף. לא תהיה בממשלה הבאה. תפנים".

    בכחול לבן ישנם דיבורים על היפרדות מלפיד, לאחר שראשי המפלגה מבינים כי יאיר לפיד עומד בינם ובין ישיבה בממשלה יחד עם המפלגות החרדיות. בוגי יעלון ביקר בחריפות את ההתנהלות של לפיד מול החרדים והדרישה לרוטציה. עימותים מהסוג הזה ממאיסים את לפיד עוד יותר על הנהגת המפלגה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מגיע ללפיד!
      חצוף!
      מנסה לקחת לימין קולות!