ח"כ אשר: "ליצמן נפגש עם עמיר פרץ ולא שוחח אתו על מיטות אשפוז"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "ליצמן נפגש עם עמיר פרץ ולא שוחח אתו על מיטות אשפוז"

    ח"כ יעקב אשר מעריך בריאיון, כי ככל הנראה החיבור עם מפלגת 'יחד' בהכוונת מרן הגר"מ מאזוז, תימשך גם בבחירות הקרובות: "לא רוצים שהקולות החרדים של הרב מאזוז ילכו לאיבוד". מנגד ח"כ אשר, מסמן קו אדום: "אין לנו כוונה לעשות איחודים עם עוצמה יהודית"

    ח"כ אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) מתייחס לביקורת של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן כנגד המפגשים עם בכירי כחול לבן, אשר מספר כי בניגוד לנאמר: "פגשתי את ליצמן ולא שמעתי ממנו אף מילה של ביקורת", אשר הוסיף וציין, "גם הוא (ליצמן) נפגש עם עמיר פרץ לא בנושא של מיטות אשפוז וזה בסדר, כי אנחנו מדברים כל הזמן עם הדמויות הפוליטיות המרכזיות".

    על ליברמן אומר אשר, כי מדובר באדם לא יציב אידאולוגית, "הבחירות האלו זה כמו רולטה רוסית בזכותו של ליברמן. אין לאיווט שום בעיה להצהיר עכשיו הצהרות נגד סמוטריץ' או אחרים אבל אחרי הבחירות הוא יעשה רק מה שטוב לאיווט ויצטרף למי שיתאים לו אז".

    ח"כ אשר מצהיר כי בקדנציה הבאה, הדיור יהיה על ראש שמחתנו, "הנושא שאנחנו נתמקד בו לטובת הציבור יחד עם נושאי הליבה הוא הדיור כי אנחנו חייבים למצוא פתרונות למצוקה הקיימת. זה הולך להיות חלק מרכזי בלי פשרות במו"מ הקואליציוני לקראת הממשלה הבאה". את הדברים אמר ח"כ עקב אשר, לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת דודו סעדה ואבי בלום.

    ח"כ יעקב אשר טוען כי ישנם בציבור החרדל"י שמצביעים ליהדות התורה למרות המחלוקות האידאולוגיות, "אנחנו לא מתכוונים להקים מטה שיתמקד בהסברה דווקא לציבור החרדל"י, אבל יש ציבור חרדל"י שמצביע ל'יהדות התורה', בגלל שהוא מזדהה איתנו מבחינה ערכית והלכתית והדרך שלנו קרובה לאורח החיים שלו".

    על ההליכה יחד עם מפלגת יחד, אומר ח"כ אשר כי ככל הנראה זה יימשך, אבל בלי בן גביר, "אין לנו כוונה לעשות איחודים עם 'עוצמה יהודית' או מפלגות שאינן חרדיות מובהקות, לגבי אלי ישי התפיסה שלנו היא שקולות חרדים של תלמידי הרה"ג הרב מאיר מזוז שליט"א לא ילכו לאיבוד וכנראה נמשיך באותה מתכונת".



    0 תגובות