תגובות קשות להחלטת בג"ץ כנגד דרעי: "יש דיקטטורים בירושלים"

    איתי גדסי 1 Comment on תגובות קשות להחלטת בג"ץ כנגד דרעי: "יש דיקטטורים בירושלים"

    החלטת בג"ץ לקבל את עתירתו של רון קובי ולדחות את השימוע שהיה צפוי להיערך לו כחוק, לאור אי יכולתו לנהל את העיר, גרר תגובות קשות במערכת הפוליטית: ח"כ אשר: "בדיחה עצובה לראות את בג"ץ מאתרג ראש עיר כושל שעסק בגידופים ומרדף אחרי ילדים ברחוב ללא שום עשייה למען תושבי עירו"

    רון קובי בבג"ץ היום צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העתירה שהגיש לבג"ץ ראש עיריית טבריה רון קובי כנגד שר הפנים, בג"ץ קיבל את העתרה המגומגמת והחליט היום (שני) כי שר הפנים לא יוכל לערוך שימוע לרון קובי עד לשלישי באוקטובר כמו כן, לאור פיזור מועצת העיר, יתמנו כנגדה נציגים מטעם המדינה שימנה משרד הפנים אך ראש העיר יישאר על כיסאו. ההחלטה התמוהה בלשון המעטה, גררה תגובות חריפות במערכת הפוליטית.

    ח"כ אורי מקלב הגיב על הדיון בבג"ץ ואמר: "לצערינו בית המשפט נותן סעד לאדם שאינו מתאים לתפקיד ראש העיר, פועל כנגד התושבים ואין לו את אימון רוב חברי המועצה שנבחרו באופן דמוקרטי על ידי הציבור, וזאת רק בגלל שמנופף בדגל האנטי דתי. בית המשפט עם חוסר אימון הציבור בו, מראה שוב כי מספיק לשופטים השימוש בדגל האנטי דתי בכדי להכשיר אדם שאינו ראוי לתפקידו".

    ח״כ מלכיאלי (ש"ס) הגיב להחלטת בג"ץ ואמר: "הוכח שוב כי בישראל 2019 אין כל משמעות להליכתם של אזרחי ישראל לקלפי. ישנם שופטים על פיהם יישק כל דבר, ובמיוחד אם אפשר על הדרך לדרוס את נבחרי הציבור אשר נבחרו כחוק".

    גם ח"כ ישראל אייכלר הגיב להחלטה התמוהה ואמר: "יש דיקטטורים בירושלים". החלטת הבג"צ להעניק חסינות לראש עיריית טבריה בזכות מסע הסתה מטורף נגד החרדים מלמדת על איבת שופטי בג"צ המעודדים שטנה נגד היהדות החרדית. שלילת סמכותו של שר הפנים הנבחר מוכיחה כי יש דיקטטורים בירושלים".

    יו"ר סיעת יהדוה"ת ח"כ יעקב אשר בתגובה להחלטת בג"צ: "בדיחה עצובה לראות את בג"ץ מאתרג ראש עיר כושל שעסק בגידופים ומרדף אחרי ילדים ברחוב ללא שום עשייה למען תושבי עירו. לחשוב שאם זה היה ראש עיר חרדי השופטים היו מגלגלים אותו מכל המדרגות ומדיחים אותו לאלתר..לראות ולא להאמין".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צריך לחוקק חוק נגד בג"צ ולא לאפשר לנשל את הסמכות של שר הפנים רבי אריה דרעי ,ראוי לציין שהיה אמירות כאלה בעבר מה עם זה ?